Droomparken en Feyenoord presenteren ‘Droomseats’

Feyenoords hoofdpartner Droomparken biedt tijdens de Klassieker (Feyenoord – Ajax) op zondag 22 maart a.s. twee supporters een unieke zitplaats aan. Zij nemen plaats tussen de lampen van één van de iconische lichtmasten van De Kuip op 51 meter hoogte, genietend van een schitterend uitzicht over de stad, de gehele Kuip en uiteraard het veld.

Onder begeleiding van een professioneel bedrijf worden twee supporters via de stalen klimladder van de lichtmast omhoog begeleid. Op het platform achter de lampen staan voor hen twee Droomseats klaar. Speciaal voor deze winnaars zijn er twee lampen uit de lichtmast gehaald, waardoor er een fenomenaal zicht op het veld wordt gecreëerd. Dit kan met recht de meest bijzondere VIP-plaats ooit worden genoemd.

Net als bij eerdere campagnes van Droomparken volgt de aankondiging van de actie door middel van een video met ras-Feyenoorder Jan Boskamp in de hoofdrol. In deze video gaat hij op zoek naar de Droomseats in De Kuip en hierbij komt hij tal van Feyenoord-spelers, staf (Dick Advocaat en John de Wolf) en directieleden tegen. Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van Droomparken.

Supporters die stalen zenuwen en geen hoogtevrees hebben, kunnen zich aanmelden via feyenoord.nl/lichtmast om kans te maken op de 2 droomseats tijdens Feyenoord - Ajax op zondag 22 maart.