Droomparken en TUI lanceren ‘De Droomzomer’

Ook Droomparken, hoofdpartner van Feyenoord, staat aan de start van de mooie sportzomer in eigen land. Middels een nieuwe commercial lanceren Droomparken en TUI in samenwerking met Helden, in aanloop naar de wedstrijden van Oranje, ‘De Droomzomer’ op Droompark de Zanding.

Vanaf 11 juni start op Droompark de Zanding de ‘Droomzomer’, met dagelijks een wisselend programma van clinics, activiteiten en het ontmoeten van (ex)-topsporthelden en voetbalhelden. Tijdens de Droomzomer worden verschillende sportevenementen getoond op grote schermen. Bekende Nederlandse topsporters, zoals Michael Boogerd, Leontien van Moorsel en Erben Wennemars, zijn een week host, geven clinics en inspireren de bezoekers met hun verhalen.

Om alvast in de oranjestemming te komen lanceren Droomparken, TUI en Helden een nieuwe videocommercial met een bekend gezicht vanuit de succesvolle Feyenoord-commercials: Jan Boskamp. Jan geniet van zijn vakantie op Droomparken en wordt verrast door voormalig Nederlands profvoetballer Roy Makaay en zijn Rotterdamse ‘buurvrouw’ Leontien van Moorsel. Zij probeert Jan te overtuigen dat hem het oranje ook vast goed zal staan.

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en ontwikkeld in opdracht van Droomparken en TUI.