Na vijf jaar op de borst van het Feyenoord-shirt te hebben gestaan, neemt EuroParcs afscheid van deze positie. In een ‘afscheids’-video blikt Jan Boskamp terug op de afgelopen jaren. Bladerend door een fotoalbum, komen de sportieve hoogtepunten en eerdere campagnes tot leven.
Commercieel directeur Ruud van der Knaap: ‘Het partnership met EuroParcs is vanaf het begin voor beide partijen een succes geweest. Met in het oog springende campagnes werden niet alleen de doelstellingen behaald, maar ook twee SponsorRingen gewonnen. En laten we de commercials met Jan Boskamp, waarmee EuroParcs de supporters met een dikke knipoog op de juiste manier wist te bereiken, ook niet vergeten. Dat EuroParcs ook in de toekomst aan ons verbonden blijft, is een extra bewijs van de waardering die er tussen beide partijen over de samenwerking is én blijft.’
‘Niet meer op de borst, maar voor altijd in het hart. We hebben 5 wereldse jaren beleefd op het shirt van Feyenoord. The Road to Tirana, het landskampioenschap en de bekerwinst. We kijken dan ook uit naar de verdere samenwerking’, aldus Martin de Boer, Director Rental & Marketing EuroParcs.
Op Feyenoord ONE staan vanaf vandaag alle video's die Feyenoord en EuroParcs hebben gemaakt met Jan Boskamp, John de Wolf en diverse (oud)Feyenoord-spelers in de hoofdrol.
De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau House of Sports, in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency. House of Sports heeft in samenwerking met het team van EuroParcs de afgelopen 5 jaar het hoofdpartnership begeleid en geactiveerd.
Aanstaande zondag is de laatste wedstrijd dat EuroParcs op het shirt staat. Feyenoord neemt het dan op in de stadsderby tegen Excelsior in De Kuip.