Feyenoord en Univé brengen Kuipgras naar supporters

Het heilige gras uit De Kuip in je eigen huis? In samenwerking met Univé, partner van Feyenoord, biedt de club binnenkort die unieke mogelijkheid aan supporters met het grootste Feyenoord-hart.

Wie Feyenoord zegt, zegt onvoorwaardelijke steun. Club en supporters zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, want zoals een clubhart in Rotterdam klopt, klopt het nergens. Vandaar dat Univé en Feyenoord in de aanloop naar het nieuwe seizoen twaalf hartvormige stukken gras uit De Kuip, dat recent voor de achtste keer op rij als beste grasmat werd beoordeeld, verloten onder de achterban.

In een speciale campagne, waarin de hoofdrol is weggelegd voor Feyenoord-icoon Regi Blinker wordt met archeologische precisie een hart van Kuipgras uit de heilige grasmat gehaald om als pronkstuk weg te geven aan supporters. Zo hebben ze hun geliefde Kuip altijd dichtbij.

Feyenoord-supporters kunnen via www.feyenoord.nl/hetgroenehart deelnemen aan de actie om kans te maken op een uniek stuk Kuipgras.
De campagne is ontwikkeld door House of Sports. De videoproductie was in handen van TEN Content Agency.

Bekijk hier de commercial