Heineken zorgt voor Formule 1-thuisbeleving

Heineken, global partner van de Formule 1, heeft een competitie uitgeschreven voor fans om hun eigen Pit Wall Bar voor thuis te winnen.

Met het grootste deel van de Formule 1-fans die nog nooit een Formule 1 wedstrijd hebben bezocht, heeft official partner Heineken de Pit Wall Bar ontworpen, de ultieme thuisbeleving om de races bij te bekijken.
De Pit Wall is een replica van de Red Bull Racing Honda pit wall. Deze versie komt echter met een eigen Heineken 0/0 tap, dienblad, glazen en bierviltjes waardoor de pit wall kan dienen als Heineken bar.

De Pit Wall Bar heeft ook een aantal schermen om vanuit verschillende hoeken de race te volgen en een koptelefoon van het Red Bull team. Alles bij elkaar zorgt de Pit Wall Bar voor een unieke thuisbeleving. Formule 1 fans kunnen gedurende het hele seizoen de Pit Wall Bar winnen. De campagne start bij de Formula 1 Heineken Grande Prémio De Portugal 2021 op 2 mei.

Hans Erik Tuijt, Director Global Heineken Sponsorship, zei: “Als premium bier marktleider kijken we altijd naar manieren om de fan experience te vergroten. We weten hoe belangrijk de zondagraces zijn voor fans, dus wilden we iets creëren dat die beleving naar een nieuw niveau zou tillen. Wat is dan een betere manier dan dicht bij de actie zitten met deze Pit Wall, die ook een Heineken 0.0 Bar is, de perfecte combinatie!”