INTERSPORT lanceert eerste merkcampagne

INTERSPORT lanceert voor het eerst in Nederland een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’.

Met deze campagne wil men het merk onder een brede doelgroep laden en het imago verder versterken. Sportmarketingbureau Triple Double is in de arm genomen om de campagne verder te versterken.

In de nieuwe commercial wordt op een eigentijdse en bijzondere wijze, de sport letterlijk aan het woord gelaten. Door de ogen van de sport, beleven wij de momenten van echte sporters die allen op hun eigen manier met sport bezig zijn. Door de sport te laten spreken stelt het merk de essentie en kracht van sport centraal; sport en de bijbehorende emotie is universeel, voor iedereen. De campagne is over het gehele jaar te zien en horen op televisie, radio, abri en online media.

Yildiz de Leeuw, Marketing en Communicatie Coördinator INTERSPORT: ‘Met de pay-off ‘Sport to the people’ omarmen wij de sport in al zijn diversiteit en rijkdom. Wie je ook bent, op welk niveau je ook speelt en wat je drijfveren ook zijn. INTERSPORT helpt jou de sport te ervaren zoals jij dat wil. ;Door deze positieve en realistische sport-emotie centraal te stellen, hopen we met deze campagne diezelfde emotie aan ons merk toe te voegen en hiermee ons merk verder te versterken.’

Michel van Grunsven, Partner van Triple Double: ‘Wij zijn blij dat we van INTERSPORT het vertrouwen hebben gekregen om met deze campagne het INTERSPORT merk verder te versterken. We werken al 4 jaar voor INTERSPORT, maar kunnen met deze campagne laten zien wat de kracht van sport in communicatie kan betekenen voor de verdere versterking van het merk."

Credits:
Verantwoordelijk bij INTERSPORT: Jan Willem Juffer, Yildiz de Leeuw, Mitchel Dijkstra
Concept: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt
Strategie: Guido Klomp
Account: Gershom Mulder
Productiemaatschappij: Cake Film en Photography
Regie: Madja Amin