Pepsi combineert muziek met voetbal

Pepsi combineert muziek en voetbal en lanceert de nieuwe campagne Now is what you make it met Leo Messi en Janelle Monáe in de hoofdrol.

De voetbalcampagne voor 2014 van Pepsi bestaat uit een nieuwe reeks korte films en een TV-spot die voetbal en muziek vieren en laten zien dat''NOW IS WHAT YOU MAKE IT’ (http://www.pepsi.com/futbolnow).

De 'NOW'-spot staat op het punt om in bijna 100 landen uitgezonden te worden. Met in de hoofdrol het indrukkende Pepsi-voetbalteam voor 2014 dat bestaat uit Robin van Persie, David Luiz, Sergio Ramos, Sergio Aguero, Jack Wilshere en viervoudig speler van het jaar, Leo Messi. De spot combineert de wereld van voetbal en muziek via zangeres Janelle Monáe die een exclusieve versie uitvoert van de klassieker van David Bowie, 'Heroes’. Het nummer is vanaf vandaag wereldwijd verkrijgbaar op iTunes.

Kristin Patrick, Pepsi Global Chief Marketing Officer, PepsiCo Global Beverage Group: ‘We werden geïnspireerd door de kracht en eenheid die door sport en muziek in de wereld worden gebracht. Ons content-plan om deze geest vast te leggen viert de creatieve passie van voetballers met muziek, en hoe deze beide ontzagwekkende krachten ons inspireren om te leven voor het nu (LIVE FOR NOW). We hebben een lange geschiedenis van het werken met 's werelds beste voetbaltalenten om prachtige spots te maken die onderwerp van gesprek zijn en onuitwisbare momenten creëren die de voetbalfans over de hele wereldboeien en opwinden. Dit jaar geven we fans een eigen unieke en meeslepende ervaring - een gepersonaliseerde reis die iconische muziek, ons fantastische voetbaltalent en de mogelijkheid om je eigen NU te creëren combineert - om de Pepsi-fans over de hele wereld te verenigen in een viering van sport, muziek,kunst en alledaagse momenten.’

De ''NOW IS WHAT YOU MAKE IT'' wereldwijde spot en interactieve film zijn de laatste onderdelen van de content die wordt uitgegeven door Pepsi als onderdeel van haar voetbalcampagne voor 2014. Deze campagne ging van start in januari met de onthulling van haar grootste,internationale voetbalploeg ooit. Het volgt ook op de aankondiging van de creatieve kunstcollectie van het merk, ''The Art of Football[http://www.pepsi.com/en-us/d/c... campagne moet de fans het gehele jaar door nog meer ervaringen bieden en hen dichter bij de sport die ze liefhebben brengen.