Sport en muziek smelten samen in Time-Out Sessies

House of Sports heeft voor NOC*NSF en Nederlandse Loterij een campagne ontwikkeld voor de NOC*NSF Nationale Sportweek (18 t/m 27 september). Tien bekende artiesten en verschillende topsporters reizen samen door heel Nederland om te ervaren wat sport met mensen doet. Vanuit een unieke dug-out brengen ze een ode aan de sport tijdens de Time-Out Sessies. .

“Sport doet iets met je. Muziek is magisch. Samen… legendarisch”. Met deze zin opent singer-songwriter Gerson Main de trailervideo voor de NOC*NSF Nationale Sportweek. Hij is één van de woordkunstenaars die de aankomende tien dagen een ode aan de sport gaan brengen samen met topsporters zoals Rico Verhoeven, Femke Heemskerk en Celeste Plak. Een met graffiti bespoten Dug-Out waarop de beeltenissen topsporters van TeamNL pronken is hun podium.

Nederlandse raplegende Sticks in zijn ode aan de sport: “Maakt niet uit wie je bent, doe je ding. We strijden samen, het heeft te maken met verbroedering.”

De unieke campagne komt voort uit een samenwerking tussen NOC*NSF en Nederlandse Loterij die zich inzet voor een gelukkiger, gezonder en sportiever Nederland. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door sportmarketingbureau House of Sports. Sport doet iets met je en soms is dat heel lastig om onder woorden te brengen. Dat uitgangspunt heeft House of Sports omarmd en prachtig vertaald naar de Time-Out Sessies met woordkunstenaars en topsporters met de dug-out als podium.

“Heel gaaf dat we sport en muziek op deze manier met elkaar kunnen verbinden met als doel sportdeelname te stimuleren en daarmee bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland”, aldus Arno de Jong van Nederlandse Loterij.

De artiesten die meewerken aan deze unieke campagne zijn Sticks, Berget Lewis, Rob Dekay, Willeke Alberti, Brainpower, Sarita Lorena, Gerson Main, Pleun Bierbooms, Öscan Akyol en Ruben Annink. Bekijk de eerste video’s via www.nationalesportweek.nl/time...

Credits 'Time-Out Sessies'

Opdrachtgever: NOC*NSF en Nederlandse Loterij
Bureau: House of Sports
Creative Director: House of Sports
Campagne Management: House of Sports, Influencers of Sports, SportsSpeakers
Video content: Ten Content Agency

Sport doet iets met je-magazine

Ter ere van de NOC*NSF Nationale Sportweek 2020 is ook het ‘Sport doet iets met je magazine’ gelanceerd. Met Rico Verhoeven, aanvoerder van het sportambassadeurselftal, op de cover, lees je in dit magazine inspirerende verhalen van mensen die vertellen wat sport met hen doet.
Van topsporters als Rico, Roy Meyer, Femke Heemskerk en Harrie Lavreysen, maar ook van amateursporters. Verder is er onder andere uitgebreid aandacht voor de partners van NOC*NSF en worden de drie host cities van de NOC*NSF Nationale Sportweek aan het woord gelaten.

Gerson Main schreef en zingt speciaal voor de NOC*NSF Nationale Sportweek het lied Medaille, een ode aan clubliefde. Hij vertelt in het magazine hoe dit tot stand kwam en wat sport met hem doet. In alle verhalen lees je dat sport altijd dichtbij is. Als je wilt sporten, dan kan dat! Laat je inspireren door dit magazine en ontdek wat sport met jou doet! En voor na het lezen: ga sporten, dan ervaar je het het best!

Lees hier het magazine:
https://issuu.com/arkosportsme...