TOTO opent zeecontainer voor Feyenoord-supporters

Op de dag dat de club 51 jaar geleden de Wereldbeker won opent TOTO samen met clubicoon Ulrich van Gobbel een zeecontainer vol exclusieve Feyenoord-prijzen.

Voor De Kuip is een bijzondere zeecontainer geplaatst met artwork (graffiti) van herkenbare elementen van de club, de stad en de supporters. Gedurende het seizoen staat de TOTO-zeecontainer bol van exclusieve Feyenoord-prijzen die supporters kunnen winnen. In een ludieke video speciaal voor het legioen ontvangt clubicoon Ulrich van Gobbel de zeecontainer van TOTO in de Rotterdamse Haven. Samen met de supporters opent hij de deuren voor de eerste campagne waarin een drietal exclusieve shirts wordt gepresenteerd.

Vandaag, exact 51 jaar geleden, won Feyenoord als eerste Nederlandse club de Wereldbeker. In een tweeluik met Estudiantes zorgde de club voor een Rotterdams volksfeest en het doelpunt – en brilletje – van Joop van Daele ging voor altijd de geschiedenisboeken in. Het winnen van de wereldbeker is één van de vele iconische hoogtepunten uit de rijke clubhistorie van Feyenoord. Momenten die voor altijd door de supporters worden gekoesterd. Als partner van Feyenoord omarmt TOTO deze speciale dag en lanceert een daarom een drietal kampioenshirts van Feyenoord uit 1970, 2002 en 2017. Kampioensshirts die speciaal zijn vormgegeven in samenwerking met een artiest.

TOTO is sinds het seizoen 2020-2021 official partner van Feyenoord. Op de mouw van de wedstrijdshirts van Feyenoord prijkt het TOTO-logo. TOTO organiseert dit voetbalseizoen verschillende winacties voor Feyenoord-supporters. Creatief sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met TEN Content Agency en Feyenoord de campagne gecreëerd en geproduceerd in opdracht van TOTO.

https://www.facebook.com/feyen...