VodafoneZiggo lanceert Priority met Ajax, Ziggo Dome, MOJO en The Park Playground

VodafoneZiggo lanceert vandaag het klantprogramma Priority in samenwerking met Ajax, Ziggo Dome, MOJO Concerts en The Park Playground. De klanten ontvangen vanaf vandaag via de apps ‘My Vodafone’ en ‘Mijn Ziggo’ toegang tot exclusieve voordelen.

Denk aan speciale voorverkopen, tickets voor al uitverkochte wedstrijden van Ajax en voorrang in de Ziggo Dome. Ook tickets voor Ziggo GP Live, een Formule 1-feest rondom de Grand Prix van Qatar in de Ziggo Dome, behoren tot de eerste ‘priorities’. Verder kunnen klanten virtual reality-gamen bij The Park Playground, waar deelnemers bijvoorbeeld in de huid van 'De Mol' kruipen. In totaal gaat het om tienduizenden tickets per jaar.

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: "Voor Priority bundelen we de krachten met onze partners om klanten unieke ervaringen te bieden. Dit programma is een mooie bonus boven op ons bestaande entertainment-aanbod en de gratis extra's die we al aanbieden. Het doel is om onze trouwe klanten steeds meer te belonen. Daarom breiden we het klantprogramma op termijn uit met nog meer partners. Nu de poppodia, stadions en concertzalen weer open zijn, vinden we dit het perfecte moment om dit klantenprogramma te starten."

Danny Damman, directeur Ziggo Dome: “Ziggo Dome, de naam zegt het al, is een belangrijke partner van Ziggo. Nu langzaamaan maar zeer gestaag alles weer open gaat kunnen we niet wachten om vele blije gezichten te zien tijdens optredens in onze zaal. Door samen iets extra’s te bieden, hopen we nog meer mensen in Nederland blij te maken en te zien genieten.”

Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: “Ziggo prijkt al sinds 2015 op ons shirt. Het is mooi om te zien dat het partnership zich blijft vernieuwen, nu met Priority als volgende stap om op grote schaal mooie ervaringen te bieden aan fans en klanten.”

Philippe de Schutter, CEO van The Park Playground: “Wij zijn verheugd om samen met VodafoneZiggo de wondere wereld van VR-gaming naar nog meer mensen te brengen. De Virtual Reality experiences die wij aanbieden zijn heel toegankelijk voor jong en oud, en geschikt voor gamers en niet gamers. Dit soort teamuitjes zijn volgens ons echt de toekomst van entertainment. Met steeds meer locaties in Nederland en groeiende mogelijkheden in Virtual Reality dragen we ons steentje bij aan het entertainment in Nederland.”

Priorities

Op de website www.priority.nl staat een overzicht van alle voordelen en meer informatie. Een greep uit de priorities die vanaf 20 oktober beschikbaar zijn:

VIP-plaatsen of een plek als spelersmascotte bij thuiswedstrijden van Ajax
Tickets voor Christmas with Trijntje Oosterhuis in de Ziggo Dome
15% korting op VR-games bij de 5 locaties van The Park Playground
Een eigen skybox bij Ajax-PSV op zondag 24 oktober
Winacties voor concerten in de Ziggo Dome en op andere locaties in Nederland
Speciale deals bij de 3 locaties van het F1 Racing Centre/Racesquare
Ziggo GP Live: F1 viewing party van de GP van Qatar in de Ziggo Dome op 21 november
Speciale aanbiedingen voor shows in de Ziggo Dome
Ticket deals voor Forever Young, de next generation love story in het theater