Artikelen

Odido nieuwe partner van de Esther Vergeer Foundation

De Esther Vergeer Foundation is trots om Odido als nieuwe partner te verwelkomen met als gezamenlijk doel kinderen met een lichamelijke beperking of chronische aandoening op een positieve manier in beweging te brengen. Met deze samenwerking zetten zij zich in voor een inclusieve sportwereld waarin ieder kind de kans krijgt om mee te doen. Een belangrijk onderdeel van de samenwerking met Odido is het Esther Vergeer Foundation Sportkamp – een jaarlijks, meerdaags kamp dat over twee dagen van start zal gaan in Arnhem. Op het sportkamp kunnen 50 kinderen drie dagen lang genieten, zónder hun ouders, maar mét leeftijdsgenoten die net als zij een lichamelijke beperking of chronische aandoening hebben. Ze sporten, spelen spelletjes, maken plezier en bouwen vriendschappen voor het leven.

Sports World Titelpartner van Hyrox Maastricht

Sports World, dé sport- en fitnessbestemming voor sportliefhebbers in de Benelux en Denemarken, is verheugd te kunnen aankondigen dat het de officiële titelpartner is van HYROX Maastricht.

KPMG Meijburg & Co en Het Concertgebouw verlengen samenwerking

Fiscaal en juridisch adviesbureau Meijburg & Co en Het Concertgebouw hebben getekend voor een nieuwe samenwerking van 3 jaar. Meijburg & Co verbindt zich hiermee opnieuw als pianopartner aan Het Concertgebouw. Dat betekent dat het bedrijf de ontwikkeling van pianomuziek in Het Concertgebouw ondersteunt. En dat in de breedste zin: van jazz tot klassiek en van neo-klassiek tot hedendaagse wereldpremières. Aankomend seizoen worden er 133 piano-concerten en -programma’s op het Concertgebouwpodium mee gerealiseerd en nieuwe doelgroepen verbonden.

Lipton Ice Tea is partnership aangegaan met rapper Ice-T

Met de keuze voor rapper en acteur Ice-T als gezicht van de nieuwe Benelux-campagne onderstreept Lipton Ice Tea zijn positie als dé originele iced tea. Onder het motto Ice Tea Insurance introduceert het merk een opvallende samenwerking die niet alleen inspeelt op een herkenbaar situatie in de horeca - je bestelt een iced tea op een terras en krijgt een ander merk of een andere smaak dan je verwachtte — maar vooral laat zien hoe strategische celebrity partnerships de merkpositionering kunnen versterken.

Nieuw partnership tussen Koninklijke Wandelbond Nederland en Bauerfeind

Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) en producent van (sport)medische hulpmiddelen Bauerfeind bundelen hun krachten in een langdurige samenwerking van 3,5 jaar. Met dit partnership willen zij wandelaars verantwoord in beweging brengen, klachten voorkomen of, indien nodig, laten herstellen. Daarmee sluit de samenwerking naadloos aan op de missie van beide organisaties, namelijk mensen gezond, vitaal en in beweging houden.

1 miljoen euro voor jongeren die weer durven dromen

Het Nationaal Fonds voor de Sport lanceert 'het Sportfonds voor Mentale Gezondheid' – een urgent antwoord op een omvangrijke crisis onder jongeren.

Golazo en Better Minds Nederland halen olympisch kampioene Marit Bouwmeester aan boord

Golazo en Better Minds zijn trots om aan te kondigen dat Marit Bouwmeester, meervoudig olympisch zeilkampioene, vanaf nu deel uitmaakt van het bedrijf. Marit zal haar jarenlange topsportervaring inzetten om het Nederlandse bedrijfsleven te inspireren met een gezondere levensstijl.

ARTIS en Rabobank Amsterdam starten een meerjarige samenwerking

Afgelopen maandag hebben ARTIS en de coöperatieve Rabobank een meerjarige samenwerkingsovereenkomst getekend. Een impact partnership met als doel natuurbeleving toegankelijker te maken voor iedereen. Beide partijen willen zoveel mogelijk Amsterdammers inspireren om in actie te komen voor een leefbare planeet.

GASSAN Diamonds verbindt zich als Official Partner aan Feyenoord

GASSAN Diamonds heeft zich voor een periode van drie jaar aan Feyenoord verbonden. Het juweliershuis is tot minimaal medio 2028 Official Partner van de club.

Basic-Fit en Rotterdam Ahoy organiseren eerste virtuele Alpe d’HuZes Indoor Ride

Op donderdag 5 juni 2025 vindt in Rotterdam een uniek sportief evenement plaats: de allereerste Alpe d’HuZes Indoor Ride. In samenwerking met Alpe d’HuZes organiseren Basic-Fit en Rotterdam Ahoy een grootschalige spinningmarathon om geld in te zamelen voor onderzoek naar kanker. Het doel: minimaal één miljoen euro ophalen voor het Alpe d’HuZes/KWF-fonds.

Hyrox Nederland lanceert partnership met Rexona

Rexona heeft zich verbonden aan de populaire sport HYROX. Het deodorantmerk is Official Partner van Hyrox Nederland en omarmt HYROX op creatieve wijze met een influencer- en activatiecampagne.

Mascot Workwear en de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix verlengen samenwerking

De Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix en Mascot Workwear hebben hun succesvolle samenwerking verlengd. De producent van premium werkkleding en veiligheidsschoenen blijft tot en met 2026 verbonden aan de Dutch Grand Prix als Event Partner.

Amsterdam gaststad voor EK Squash 2026: Nederlands team strijdt in hoogste divisie

Squash Bond Nederland maakt bekend dat het Europees Kampioenschap Squash voor landenteams in 2026 plaatsvindt in Nederland. Van 29 april tot en met 2 mei 2026 vormt het Frans Otten Stadion in Amsterdam het toneel van dit prestigieuze evenement, georganiseerd in samenwerking met de European Squash Federation (ESF).

Rabobank trapt landelijke Rabo ClubSupport campagne af

Vandaag lanceert Rabobank een landelijke campagne waarin clubs en verenigingen worden opgeroepen zich aan te melden voor Rabo ClubSupport. Met deze jaarlijkse stemcampagne ondersteunt de bank duizenden lokale verenigingen met financiële middelen, zodat zij hun ambities kunnen waarmaken.

Reggeborgh Foundation en FBK Games slaan handen ineen om Paralympische atletiek te versterken

Door de samenwerking van Reggeborgh Foundation en FBK Games wordt het hoofdprogramma van de FBK Games uitgebreid met drie paralympische onderdelen: