Artikelen

Ad Maatjens gestopt als hoofdredacteur van SponsorReport

Na 25 jaar met enorme toewijding te hebben gewerkt in het sponsorvak, heeft Ad Maatjens zijn rol als hoofdredacteur van SponsorReport neergelegd. Sponsoring heeft hem altijd gefascineerd. Echter, nu hij 68 jaar is geworden, vond hij het tijd om het wat rustiger aan te doen.

Oranjecamping Geannuleerd

Tribe Sports heeft moeten besluiten dat de Camping van Oranje, een partnership met KNVB, niet doorgaat. De afgelopen weken is men als organisatie geconfronteerd met teveel onzekerheid en externe factoren die een veilige organisatie van de campings in Hamburg en Berlijn in de weg stonden.

VriendenLoterij x Keuken Kampioen Divisie

De Keuken Kampioen Divisie heeft VriendenLoterij aan zich verbonden als maatschappelijk partner. Het doel van de samenwerking is om met opbrengsten uit de loterij maatschappelijk gerelateerde projecten van zowel clubs als hun jeugdopleidingen te verbeteren. Voor de deelnemers van de VriendenLoterij komen er met dit partnership unieke clubprijzen bij.

Plaza Padel en NXT Level Sports Nutrition bundelen krachten voor optimale sportprestaties

Plaza Padel en NXT Level Sports Nutrition slaan de handen ineen om een nieuwe dimensie toe te voegen aan de padel-ervaring. Als voorvechters van topprestaties en het welzijn van de spelers kondigen ze met trots hun officiële samenwerking aan.

KNVB organiseert fanparade richting Duitsland als landelijke aftrap voor EURO2024

De KNVB organiseert op vrijdag 14 juni, de start van EURO2024 in Duitsland, een grootschalige fanparade. Het doel is om gezamenlijk in een heuse oranje karavaan richting het toernooi te reizen en daarmee feestelijk het EK af te trappen. Daarnaast wil de KNVB stimuleren om samen te reizen. Het vertrekpunt van de fanparade is HHC Hardenberg, waar vandaan de karavaan, na een startschot van Oranje-legend Gerald Vanenburg en oud-international en scheidsrechter Danny Koevermans, zal vertrekken richting Hamburg.

Larger Than Life

Armin van Buuren en Chef’Special brengen officiële anthem voor het Nederlands elftal uit: ‘Larger Than Life’.

Vijf nieuwe aanwinsten voor One:Nil

One:Nil verwelkomt vijf nieuwe krachten. Het creatieve bureau in sport anticipeert daarmee op de groeiende klantvraag en de toenemende omvang van campagnes. Zowel het creatieve team als het klantteam werden gericht versterkt.

Eric Lankers sluit zich aan bij Teamplayers

Eric kent een lange carrière in de sportwereld bij onder andere sportkoepel NOC*NSF en sportmarketingbureau Triple Double en is als ondernemer betrokken bij Plaza Padel. Binnen Teamplayers zal Eric zich gaan inzetten als strategisch partnership manager, Eric participeert daarnaast ook in het bedrijf.

Decathlon wordt titelsponsor Premier Padel Rotterdam

Decathlon en Premier Padel Rotterdam zijn een samenwerking overeengekomen die het sportmerk 3 jaar als naamgever verbindt aan het grootste padeltoernooi op de Nederlandse kalender. Decathlon Premier Padel Rotterdam vindt van 9 tot en met 15 september 2024 plaats in Rotterdam Ahoy.

Acibadem wordt medical partner 3x3 Unites

3X3 Unites presenteert Acibadem International Medical Center als nieuwe partner. 3X3 Unites en Acibadem willen vooral op educatief gebied met betrekking tot sport en gezondheid gezamenlijk optrekken.

Staatsloterij zingt samen met Jan Smit

Staatsloterij is een samenwerking gestart met de Volendamse zanger Jan Smit om liedjes te maken voor de spelers van het Nederlands elftal. Als eerste viert Smit de EK-selectie van dorpsgenoot Joey Veerman met ode.

KPN kat Louis meldt zich bij Oranje

KPN staat pal achter het voetbal van Oranje en is er samen met miljoenen fans bij als 14 juni het EK voetbal in Duitsland aanvangt. Natuurlijk duikt KPN kat Louis ook op in Duitsland om Oranje aan te moedigen.

Ajax en Curaçao verlengen partnership tot en met 2027

Ajax en de Curaçao Tourist Board hebben de samenwerking verlengd. Curaçao is sinds januari 2020 de mouwpartner van Ajax, en blijft dit tot januari 2025. De samenwerking als Official Partner is tot en met 2027 verlengd.

Geen Nespresso La Terraza op Lowlands

Nespresso zal dit jaar geen merkactivatie hebben tijdens Lowlands. Daarmee verdwijnt ook La Terraza, een van de opvallendste en mooiste bouwwerken op het festival van de afgelopen jaren, met het beste uitzicht én de beste koffie.

Lease a Bike deelt sponsorplekken tijdens Tour de France

Kersverse sponsor Lease a Bike kondigt vandaag aan dat het tijdens de Tour de France zijn sponsorplekken zal delen met andere bedrijven en organisaties.