• Events
  • Magazine
  • Nieuws
  • Nieuwsbrief
  • Sponsorship onderzoek 2025
  • Opinie
  • Partners
  • Abonnement
  • Info en contact
Menu Sluit
Logo

Door Daan Ruitenbeek

De grote kans voor merken in een veranderend festivallandschap

Het festivalseizoen is weer losgebarsten. Met succesvolle edities van onder andere Paaspop en DGTL is de aftrap gegeven, maar de sfeer in de aanloop naar het seizoen was beduidend minder uitbundig. Nieuws over festivals die (tijdelijk) stoppen of noodgedwongen een jaar overslaan, domineerde de media. De realiteit is simpel: de kosten rijzen de pan uit, artiesten zijn minder beschikbaar en het risico van tegenvallende kaartverkoop is groter dan ooit. De markt is aan het kantelen.
Blog
Festival
Event
Entertainment
28 april 2025

Waarom merken steeds vaker kiezen voor festivals boven sport

Wie in de zomer regelmatig op festivals te vinden is, kan het niet ontgaan zijn: sponsoring in de live entertainment-industrie is in opkomst. Waar een aantal jaar geleden vooral drankmerken sterk vertegenwoordigd waren, zien we nu ook bedrijven uit bijvoorbeeld de telecomsector en lifestylemerken hun weg naar de festivalweides vinden.
Blog
Entertainment
23 januari 2025

Blijf op de hoogte

Schrijf je hier in voor de gratis wekelijkse Sponsorreport-nieuwsbrief met daarin alles wat er speelt op het gebied van sponsoring.

Verifieer dat je geen robot bent.

Volg ons

Sponsorreport © 2025
Gerealiseerd door: Golazo Media logo
  • Adverteren
  • Privacy Policy
  • Cookies
  • Contact
  • Cookies instellen