• Events
  • Magazine
  • Nieuws
  • Nieuwsbrief
  • Sponsorship onderzoek 2025
  • Opinie
  • Partners
  • Abonnement
  • Info en contact
  • Bluesky
Menu Sluit
Logo

Door Kim Skildum-Reid

Disruptive Sponsorship

Marketeers denken graag dat ze vooroplopen. Omdat marketing – in ieder geval deels – een creatief proces is, geloven velen binnen de industrie dat zij kunnen bepalen wat de volgende stap is voor merkmarketing. Maar nu we ons ver in de jaren twintig van deze eeuw bevinden, en marketeers zich massaal opwinden over ‘disruptieve marketing’, wil ik erop wijzen dat professionals die werken volgens de best practices van wat ik ‘Laatste Generatie Sponsoring’ noem, de kernprincipes van disruptieve marketing al vijftien jaar toepassen.
Internationaal
Blog
White Paper
Strategie
22 juli 2025

Blijf op de hoogte

Schrijf je hier in voor de gratis wekelijkse Sponsorreport-nieuwsbrief met daarin alles wat er speelt op het gebied van sponsoring.

Verifieer dat je geen robot bent.

Volg ons

  • Bluesky
Sponsorreport © 2025
Gerealiseerd door: Golazo Media logo
  • Adverteren
  • Privacy Policy
  • Cookies
  • Contact
  • Cookies instellen