• Events
  • Magazine
  • Nieuws
  • Nieuwsbrief
  • Sponsorship onderzoek 2025
  • Opinie
  • Partners
  • Abonnement
  • Info en contact
Menu Sluit
Logo

Door Maarten Halsema

Sport en bedrijfsleven

Er is nog steeds iets fundamenteels mis met hoe we in Nederland naar sponsoring kijken. Te vaak draait het om ‘zichtbaarheid’ en ‘mediabereik’. Zolang het logo maar goed in beeld komt en de merknaam vaak genoeg wordt genoemd, zijn de KPI’s behaald en is het doel bereikt. Dat is nog steeds de norm in veel bestuurskamers en onder sportmarketeers. Maar in een samenleving die geconfronteerd wordt met een te passieve overheid en schreeuwt om oplossingen voor bijvoorbeeld sociale ongelijkheid, mentale problemen onder jongeren en toenemende eenzaamheid, is deze aanpak niet meer van deze tijd.
Blog
Opinie
Sport
Maatschappij
10 juli 2025

Blijf op de hoogte

Schrijf je hier in voor de gratis wekelijkse Sponsorreport-nieuwsbrief met daarin alles wat er speelt op het gebied van sponsoring.

Verifieer dat je geen robot bent.

Volg ons

Sponsorreport © 2025
Gerealiseerd door: Golazo Media logo
  • Adverteren
  • Privacy Policy
  • Cookies
  • Contact
  • Cookies instellen