Players United en MediaActivationCo. bundelen krachten voor WK Vrouwen

Met exact een half jaar voor de start van het FIFA WWC 2019, het grootste sportevenement van 2019, kondigen Players United en MediaActivationCo. voor dit prestigieuze toernooi hun samenwerking aan.

Onder de noemer: “De kracht van voetbal, de creativiteit van de activatie en kennis van media trekken Players United en MediaActivationCo. in aanloop naar FIFA WWC 2019 samen op. Met als doel het ideale aanspreekpunt te vormen voor merken die rondom FIFA WWC 2019 willen activeren.

De populariteit van de OranjeLeeuwinnen heeft ervoor gezorgd dat steeds meer merken een verbinding willen maken met het vrouwenvoetbal. Achter de schermen hebben beide partijen de afgelopen maanden een aantal concepten ontwikkeld voor merken.
Door samen te werken kunnen Players United en MediaActivationCo. een totaalpakket aan dienstverlening aanbieden dat relevant is voor merken. Van conceptuele en creatieve ontwikkelkracht tot de mogelijkheid van productie van events en activaties en van inhoudelijke kennis over de commerciële regelgeving rondom eindtoernooien tot de kennis van het zo effectief mogelijk gebruik maken van media.

Youri van Rijswijk, Managing Director Players United: “Bij Players United begeleiden we al jaren verschillende merken rondom het vrouwenvoetbal. De FIFA WWC 2019 is een geweldig platform voor deze en vele andere merken om hun steun aan het vrouwenvoetbal en ‘onze’ Leeuwinnen in het bijzonder uit te dragen. We zijn erg enthousiast om de ervaring en expertise van Players United op het gebied van voetbalactivaties en partnerships een extra impuls te geven met de kennis van MediaActivationCo. Volgens ons is de combinatie van voetbal, entertainment en media een winnende formule voor zowel de merken, de voetbalsters als de fans. De eerste merken hebben al aangegeven met ons in gesprek te willen”

“De wedstrijden van de Oranjeleeuwinnen hebben keer op keer kijkcijfers die de concurrentie met de Champions League aankunnen” aldus Arne van den Berg, Co-founder & Owner MediaActivationCo., “dit geeft aan hoe het Nederlands publiek de leeuwinnen in het hart heeft gesloten en dit zal zeker ook merken inspireren en motiveren om iets met FIFA WWC 2019 te gaan doen. Daar willen we met deze samenwerking ons steentje aan bijdragen en er samen met Players United en andere stakeholders voor zorgen dat FIFA WWC 2019, voor Nederland een feest wordt en ook van merken de aandacht krijgt die het verdient.”