Triple Double ontwikkelt digitale merkactivatie voor Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden ondersteunt al jaar en dag een sportieve en gezonde levensstijl, onder andere als sponsor van hardloopwedstrijden. In samenwerking met Triple Double sportmarketing is er een nieuwe, digitale merkactivatie ontwikkeld die hardlopend Nederland helpt bij het bereiken van persoonlijke doelen.

De aankomende maanden organiseert Nationale-Nederlanden een zestal uitdagingen om iedereen te motiveren de hardloopschoenen naar hartenlust te gebruiken. Via het platform www.renmee.nl kan iedere hardloper in Nederland zich met &&n druk op de knop inschrijven om mee te doen met een uitdaging. Zodra het profiel gekoppeld is met het platform is het alleen nog een kwestie van de hardloopschoenen aantrekken en de voordeur uit te lopen.

Om deze uitdagingen mogelijk te maken, wordt er samengewerkt met niemand minder dan Evy Gruyaert en haar populaire hardloop-app ‘Hardlopen met Evy’. De gebruikers van de bekende hardloop-app worden uiteraard niet alleen aangemoedigd om hun persoonlijke loopdoelstellingen te behalen. Met de uitdagingen kunnen ook trainingsschema’s voor de Hardlopen met Evy app en waardebonnen van Runnersworld verdiend worden.;: ;">De eerste uitdaging: #lekkerrondje

Vanaf vandaag kan iedereen zich aanmelden voor de eerste uitdaging via www.renmee.nl. Door de samenwerking met een grote hardloop-app als Hardlopen met Evy zijn de uitdagingen van Nationale-Nederlanden op een slimme manier bereikbaar voor een grote groep hardlopers. Doordat Runkeeper-gebruikers ook kunnen inloggen met hun account, heeft een hoog percentage van hardlopend Nederland direct toegang tot de uitdagingen.