SportVibes en Louwman BYD gaan samen op weg naar EURO 2024

Louwman BYD lanceert samen met sportmarketingbureau SportVibes de campagne Charge up your game op weg naar het EK voetbal 2024. BYD, wat staat voor Build Your Dreams is als official e-mobility partner verbonden aan EURO 2024.

De campagne heeft als doel de naamsbekendheid van het Chinese automerk te vergroten op de Nederlandse markt. Frans Vleggeert, Managing Partner bij SportVibes, geeft aan: “Voor Build Your Dreams (BYD) is het partnership met EURO2024 een unieke kans om het merk breder binnen de Nederlandse markt te introduceren. We hebben verschillende initiatieven ontwikkeld om dit passend bij het merk te doen.”

Om de initiatieven een gezicht te geven is er voor gekozen Giovanni te verbinden aan Charge up your game. De legendarische voetballer met 2 EK deelnames op zijn naam, zal rondom de EK periode schitteren in verschillende content activaties.

Als onderdeel van de uitgebreide samenwerking zal SportVibes een op maat gemaakte Branded Content serie produceren, waarin Giovanni van Bronckhorst voetbalfans en volgers meeneemt op een boeiende reis richting Duitsland, met verschillende interessante ontmoetingen, in aanloop naar het prestigieuze EURO 2024 toernooi.
Daarnaast zullen verschillende evenementen worden georganiseerd, variërend van speciale bijeenkomsten voor personeel tot lokale activaties in de BYD-showrooms door heel Nederland, die de gemeenschap betrekken bij de opwinding van het evenement.

Verder zal de campagne erop gericht zijn om groei van de database, social following en het aantal proefritten te realiseren. Er wordt dan ook een dynamisch contentplan ontwikkeld, dat gericht is op het betrekken van volgers met boeiende inhoud en spannende giveaways, allemaal in relatie tot het prestigieuze voetbaltoernooi.

“Wij zijn verheugd om samen te werken met Louwman BYD en hen te ondersteunen bij het versterken van hun aanwezigheid tijdens EURO 2024. Met de toevoeging van Giovanni van Bronckhorst als ambassadeur en een reeks innovatieve initiatieven, zijn we ervan overtuigd dat deze samenwerking een grote positieve impact zal hebben op het merk BYD.”, aldus Frans Vleggeert.