De staat van sponsoring: thematafels

Op 19 april vindt het jaarlijkse Sponsorreport congres plaats in de Philharmonie in Haarlem. Behalve spannende keynotes wordt er op het congres ook een groot aantal interessante en actuele thema’s besproken in interactieve thematafelsetting.

De thematafels variëren van vernieuwing bij culturele partnerships tot fanexperience, van de overheid als sponsor tot sponsoring als aanjager van conversie, van eSports tot dilemma’s bij maatschappelijke partnerships en van loyaliteitsprogramma’s tot sponsors overtuigen op basis van een concept. Kijk hier alle thema’s en door wie ze gepresenteerd worden:

  1. Co-creatie envernieuwing bij culturele partnerships
    Door Fleur Hudig, Hoofd Corporate Citizenship NN Group en Emily de Laat,adviseur community investment & culture NN Group.
  2. Maatschappelijk verschil maken met sponsoring
    Door Lonneke Roza, researcher Corporate Philanthropy & Social Responsibility Erasmus Universiteit, en Michael Amiabel, oprichter SEConsultancy
  3. Sponsoring als aanjager voor conversie
    Door Mark van Zon, commercieel directeur Energiedirect.nl
  4. GDPR: bedreiging of kans?
    Door Peter Sprenger, oprichter Techonomy
  5. Is er een markt voor esports in Nederland?
    Door Wim en Nolan Noordzij, House of Esports
  6. De toekomst van loyaliteitsprogramma''s, licensing en partnerships
    Door Ton van der Leeden, ‎Global Sports Licensing Manager Brand Loyalty
  7. Dilemma’s bij partnerships met Goede Doelen
    Door Caroline ter Braak - de Vries, Manager Corporate Partnerships bij JOGG (Jongeren Op Gezond Gewicht)
  8. Sponsorsovertuigen op concept en visie
    Door Jan van Erve, Hoofd Partnership en Commercie bij Leeuwarden-Fryslan Culturele Hoofdstad 2018
  9. De kracht van maatschappelijke communicatie via sport
    Door SportVibes
  10. Media en/in Sponsoring of Sponsoring en/in Media?
    Door Taco Vinkeles en Arne van den Berg MediaActivationCo
  11. Hogere sponsorinkomsten door betere faninsights
    Door Bram Jonkheer, Managing partner bij Blauw Research
  12. De overheid als sponsor
    Door Maarten van Seggelen, Sr. Adviseur Sponsoring Provincie Gelderland

    Alle tafels worden twee keer gehouden, dus je kunt twee keer kiezen!