IEG 2017: Wrap up

"Sportmarketing is in de ultieme fusie van strategie, technologie, online en sponsoring beland. Ontzettend inspirerend, verhelderend en vernieuwend." Dat is de conclusie van Bob van Oosterhout en Peter Sprenger na de 34e editie van de IEG Sponsorship Conference in Chicago.

De afgelopen week hebben de directeur van Triple Double Sportmarketing en de CEO van Techonomy voor Sponsorreport in video-updates dagelijks verslag gedaan van de conferentie. In de laatste aflevering van Today at IEG proberen Bob en Peter alles samen te vatten. Nieuwe spelers van de digitale economie komen langzaam in het domein sport terecht, zo bewees de samenwerking tussen Airbnb en Audi. De belangrijkste conclusie is daarom ook: alles is tegenwoordig sponsoring en marketing. Bekijk de tiende en laatste aflevering van Today at IEG hieronder.

In samenwerking met Triple Double, SPORTNEXT, SportsCloud en Create5 hebben we elke dag in het kader van Today at IEG één of meerdere video''s over de 34e editie van het IEG Sponsorship Conference in Chicago gepubliceerd. Hieronder zijn alle bijdragen terug te vinden.