Jumbo start kaartencampagne rondom Super Friday

Supermarktketen Jumbo organiseert samen met Dutch Grand Prix op vrijdag 1 mei 2020 een Super Friday om iedereen de kans te geven kennis te maken met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jumbo biedt klanten toegangskaarten voor het evenement met 50 procent korting bij aankoop van geselecteerde producten. Op Super Friday maken de de racewagens de meeste minuten op de baan maken en zijn er volop optredens van artiesten.

Jumbo is sponsor van Max Verstappen vanaf het eerste uur. Dat heeft geleid tot vier zeer succesvolle edities van de Jumbo Racedagen. Tijdens deze dagen kwamen honderdduizenden fans en liefhebbers naar Zandvoort om te genieten van Max en de racesport. Nu de koningsklasse van de autosport weer met Max Verstappen naar Nederland komt, heeft Jumbo van de Super Friday tijdens Dutch Grand Prix een nieuwe manier gemaakt waarop Jumbo Max en de racesport bereikbaar wil maken voor iedereen.

Jumbo Super Friday is de openingsdag van de Heineken Dutch Grand Prix in Zandvoort. Dit is de eerste dag van het Formule 1-weekend en is de trainingsdag voor de coureurs. Dit is voor de coureurs de eerste kennismaking met het vernieuwde parcours. Dat betekent dat zij zoveel mogelijk willen rijden om het juiste gevoel te krijgen en dat is goed nieuws voor de toeschouwers. Tijdens Super Friday zijn ook de trainingen van de Formule 2, Formule 3 en de Porsche Supercup. Er zijn diverse optredens op podium rondom de racebaan en natuurlijk in de Fanzone. Op de vrijdag verzorgen onder andere Nick & Simon, dj Sam Feldt en Lil’ Kleine optredens en in de Fanzone vind je veel extra vermaak, zoals een reuzenrad, karting en Formula 1 Esports.

Klanten van Jumbo krijgen bij aankoop van een aantal actieproducten 50 procent korting op tickets voor Super Friday. Door deze korting hebben klanten van Jumbo al een ticket vanaf €17,50. De actie geldt zolang de voorraad strekt.