Deezer officiële muziek streaming partner van The voice of Holland

Het wereldwijde muziek-streaming platform Deezer is de officiële streaming partner van het negende seizoen van ‘The voice of Holland’, de populairste muzikale talentenjacht van Nederland voor onontdekt, nieuw talent.

Vanaf 2 november om 20:30 op RTL 4, kunnen fans de eerste aflevering van seizoen negen zien en online stemmen op nummers op Deezer. Het winnende lied zal gezongen worden tijdens de laatste live show van The voice of Holland.
Fans vinden nieuwe muziek van de deelnemers op Deezer, evenals exclusieve content van de show, zoals interviews en afspeellijsten van de performers. Muziekfans krijgen de kans om de 55 deelnemers die de Blind Auditions doorkomen, beter te leren kennen met een individuele playlist met tien van hun lievelingsnummers.

“Deezer maakt het makkelijker voor The voice of Holland-fans om te luisteren naar hun favoriete talenten en om ze te volgen. Ze komen dichterbij hun nieuwe favoriete artiest doordat ze via Deezer toegang krijgen tot interviews en gecureerde afspeellijst”, aldus Golan Shaked, Chief Commercial Officer van Deezer.
“Door Deezer te integreren in onze digitale kanalen, hebben we een partner gevonden die fans in staat stelt om altijd en overal muziek te luisteren van hun favoriete talenten van The voice of Holland. Samen houden we ons bezig met de behoeften van onze fans en creëren we een platform voor zowel muziek, talenten en muziekliefhebbers”, aldus Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer van RTL Nederland.

Verbinding door content en interactie

Tijdens het negende seizoen van The voice of Holland (van 2 november 2018 tot 22 februari 2019) focust Deezer in het partnerschap met The voice of Holland steeds meer op het creëren en delen van relevante content voor The voice of Holland-fans.

Het nieuwe seizoen start op 2 november met de Blind Auditions, waarbij juryleden een rode knop indrukken om het talent te zien dat tijdens deze eerste afleveringen optreedt, waarmee ze ook laten zien dat ze het talent in hun team willen hebben. Alle content van deze afleveringen zal exclusief beschikbaar zijn via Deezer en The voice of Holland.

De afspeellijsten die gecureerd zijn door de talenten, zal beschikbaar gemaakt worden tijdens de ‘Battles’ (vanaf 21 december), waarin de artiesten het een-op-een tegen elkaar opnemen. Voor de live-shows starten (op 1 februari) zal Deezer twaalf interviews lanceren met de overgebleven talenten. Deze podcast-achtige interviews zijn een diepgaand gesprek over een nummer van hun afspeellijst, dat exclusief op Deezer beschikbaar zal zijn.

Over Deezer
Deezer verbindt 14 miljoen maandelijks gebruikers over de hele wereld met 53 miljoen nummers. Beschikbaar in 180 landen, geeft Deezer direct toegang tot een van de grootste en meest diverse wereldwijde muziek-catalogi op elk device.