Heroes Den Bosch en DPG Media slaan voor ten minste drie seizoenen de handen ineen. Het mediabedrijf dat zich met haar merkportfolio - onder andere AD, de Volkskrant, NU.nl, Qmusic, het Eindhovens Dagblad en Brabants Dagblad - de grootste van Nederland en België mag noemen, wordt Official Mediapartner van de club.
Met dit strategische partnership vergroot Heroes Den Bosch zijn bereik, zowel regionaal als landelijk. Ook stelt de samenwerking met DPG Media de club in staat zijn doelgroepen nog gerichter te benaderen. Andersom richt DPG Media zich op binding met het brede zakelijke netwerk van de club, bijvoorbeeld middels de organisatie van top business events.
“Wij zijn erg blij met dit partnership”, zeggen Dirk Renders, Sales Director van DPG Media, en Leone Helmink, Regiomanager voor Den Bosch en Tilburg. “DPG Media is voornemens gave acties te ontwikkelen voor de fans van Heroes Den Bosch, uiteraard samen met de andere partners van de club. Wij gaan altijd graag op zoek naar de verbinding met inwoners en bedrijven. Onze kracht is dat we aanwezig zijn in de haarvaten van de samenleving. Zo denken we dat we met Heroes Den Bosch en het netwerk in deze regio tot hele mooie campagnes en samenwerkingen kunnen komen”, aldus Dirk Renders.
Ook General Manager Stefan Wessels is zeer enthousiast over deze voor Nederlandse begrippen ‘serieuze mediadeal’: “Laat ik vooropstellen dat we enorm trots zijn dat DPG Media bewust voor Heroes Den Bosch gekozen heeft als partner binnen de regio. Het is natuurlijk een groot compliment naar de club dat het een partij als DPG Media opvalt dat er écht aan iets moois gebouwd wordt in de Maaspoort.”
Clubeigenaar Bob van Oosterhout voegt daaraan toe: “De club heeft gezonde ambities en met de kennis en expertise van DPG Media kan het via de verschillende regionale en landelijke labels van de mediagigant flinke stappen zetten richting het behalen van zijn gestelde doelen op gebied van onder andere bereik en merkbekendheid. Dit partnership is de volgende impuls voor Heroes Den Bosch.”
Om onafhankelijke berichtgeving te waarborgen blijven verhalen met journalistieke insteek vanzelfsprekend buiten het partnership.