Hoofdrol Samsung Galaxy in documentaire over Het Jachtseizoen

Al vijf jaar is Het Jachtseizoen van StukTV een hit en dat jubileum wordt gevierd met een documentaire in samenwerking met Samsung en een speciale #WITHGALAXY-activatie.

Door een toffe video in te sturen kan iedereen een rol spelen in de documentaire, die op 30 december het seizoen afsluit, en waarin de beste inzendingen te zien zijn. Speciaal voor de #WITHGALAXY-activatie namen StukTV-presentatoren Giel, Thomas en Stefan video’s op met tips hoe men het optimale resultaat uit een Samsung Galaxy haalt.

“Met de Samsung Galaxy-smartphones kun je als een echte cameraman te werk gaan,” zegt Giel. “Jachtseizoen is natuurlijk rennen, vliegen, sprinten, én weer doorgaan. Dat wil je zo stabiel mogelijk vastleggen. Daarvoor hebben we de superstabiel functie op de Samsung Galaxy.” Thomas vult aan hoe handig het is om je video’s beter te maken met dynamische zoom en Space Zoom en ook Stefan doet een duit in het zakje: “Om de meest toffe momenten vast te leggen heb je op je Galaxy twee slowmotion standen, namelijk de normale slowmotion en de super slow-mo.” De presentatoren zijn unaniem in de tip om altijd in 16 bij 9 te filmen door de camera te kantelen. Deze tutorials geven jou alle tools om zelf mooie content te maken en in te sturen voor de documentaire waarbij je zelf ook een exclusief kijkje achter de schermen van deze populaire Youtube-hit krijgt.

Het jubileumjaar van Het Jachtseizoen begint op 31 oktober met YouTuber Enzo Knol als voortvluchtige boef en sluit op 30 december af met de backstagedocumentaire in samenwerking met Samsung.

Op het YouTube-kanaal van StukTV (2,4 miljoen abonnees) start een nieuwe serie van Het Jachtseizoen, waarin Giel, Thomas en Stefan alles uit de kast halen om hun uitdagers te pakken. De uitdagers zijn bekende Nederlanders die voor één dag in de huid van een voortvluchtige crimineel kruipen.