Jubileumseizoen ‘The voice of Holland’ van start met nieuwe partners

Vanaf vrijdag 8 november barst het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ los met een aantal nieuwe partners. Opvallendste partner is waarschijnlijk T-Mobile in plaats van Vodafone.

De show was niet zo succesvol geweest zonder de partners die zich inmiddels al tien seizoenen lang verbinden aan het muzikale entertainmentprogramma. Dit seizoen worden in en rondom het merk branded content campagnes gerealiseerd in co-creatie met T-Mobile, Lidl, Renault, Samsung, Levi’s en De Efteling door middel van creatieve en innovatieve mediaconcepten.

T-Mobile omarmt met een partnership de mooiste momenten uit het tiende seizoen van ‘The voice of Holland’ op TV, social en in de app. Kijkers krijgen naast Unlimited streamen ook toegang tot de nieuwste kanalen, zoals The Voice-App, voor exclusieve backstage content van de talenten en de coaches. Directeur Consumentenmarkt van T-Mobile Tisha van Lammeren benadrukt: ”Deze ontwikkeling past bij ons. Wij staan voor ‘Unlimited’ toegang tot alle mogelijkheden die de techniek van vandaag te bieden heeft. We leven in een tijd waarin kijkers overal zorgeloos verbonden willen zijn. Bij ‘The Voice’ draait het bij miljoenen kijkers om het niet willen missen van de beste, mooiste, grappigste, leukste en vooral ook de meest exclusieve momenten. Samen voor de televisie, op social media en via de App. Aan die beleving willen we bij T-Mobile nu echt een bijdrage leveren.”

De talenten van dit jaar kunnen dankzij Lidl het hele seizoen genieten van de lekkerste groenten en fruit in ‘The Freshbar’. Renault is dit seizoen de nieuwe automotive partner van het programma. Het merk zet de Renault Clio in de spotlight en wordt de exclusieve partner van het succesvolle online format ‘The Voice Family’. Samsung heeft dit seizoen opnieuw een prominente rol in de talentenshow. Met Stage Stories, een unieke online extensie, worden de talenten van ‘The voice of Holland’ aan een nieuwe generatie video creators gekoppeld. Samen geven zij de kijker een uniek inkijkje in het traject dat de talenten doorlopen in aanloop naar de finale.

Kjeld Ouwerkerk, Director IMPACT bij RTL: “We zijn trots dat zoveel nieuwe partners dit krachtige merk omarmen. Het programma ‘The voice of Holland’ heeft al seizoenen lang veel trouwe fans. Om het tiende seizoen nu te kunnen inluiden met zoveel mooie nieuwe samenwerkingen, zegt veel over de kracht van dit merk. We kijken ernaar uit om samen met onze partners en Talpa Media een knallend nieuw seizoen neer te zetten, waar niemand een moment van wil missen.”

"‘The voice of Holland’ is het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen", aldus de aankondiging van RTL. "Het programma scoort al tien jaar fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal. De show is inmiddels in meer dan 180 landen te zien, wint Emmy’s en schrijft tv-geschiedenis. ‘The voice of Holland’ blijft zichzelf steeds opnieuw uitvinden, innoveren en bouwt aan een groots platform via video platforms als RTL XL, Videoland en Youtube, een app én social kanalen. Het is het programma dat generaties met elkaar verbindt."

Bekijk hier de eerste promo.