Versterking voor Eredivisie Media & Marketing

Eredivisie Media & Marketing (EMM) heeft het Brand Partnership Team versterkt met Jasper Hunting en Tom Schreurs.

Jasper Hunting (37) is aangesteld als Brand Partnership Director en komt over van het gerenommeerde sportmarketing-bureau House of Sports, waar hij de afgelopen drie jaar eindverantwoordelijk was voor de commerciële zaken en brand partnerships. Uit de periode daarvoor brengt hij 8 jaar sales- en marketingervaring bij verschillende partijen met zich mee, waaronder ‘Spieren voor Spieren’ en ‘Institute for International Research’.

Brand Partnership Manager Tom Schreurs (33) is afkomstig van FC Twente, waar hij de afgelopen tien jaar verschillende marketingfuncties vervulde. De afgelopen twee jaar was hij als Hoofd Marketing verantwoordelijk voor alle B2C- en B2B-marketingconcepten.

Hunting en Schreurs completeren per direct het team waar Mathijs Kraakman reeds deel van uitmaakt als Brand Partnership Executive. Het EMM Brand Partnership Team staat onder leiding van Alex Tielbeke.

Over Eredivisie Media & Marketing
Eredivisie Media & Marketing (EMM) is in 2008 opgericht door de Eredivisieclubs en Endemol. In 2010 voegde de KNVB zich als partner en in 2012 verwierf FOX Networks Group een meerderheidsbelang (51%). EMM verzorgt de exploitatie van de collectieve media- en sponsorrechten namens de 18 Eredivisieclubs. Lopende partnerships zijn er met de Vriendenloterij (Maatschappelijk Partner Eredivisie), KPN (Hoofdsponsor Eredivisie) en met Official Suppliers Eredivisie zoals De Telegraaf, Voetbal International, Radio Veronica en Sportdirect.com . EMM is verder vooral bekend vanwege de exploitatie van de tv-zenders FOX Sports en FOX.

Foto boven Jasper Hunting, foto onder Tom Schreurs