SponsorReport biedt een platform voor discussie en opinie. Verschillende professionals laten regelmatig hun visie zien op onderwerpen in sponsoring en partnerships. Zowel in columns in het vakblad als in blogs online.
Opiniemakers zijn:
Eva Gerritse, Head of Blauw SponsorShip Impact
Marcel Blijlevens, Media & Sponsorship Professional / Research & Data Analyst bij Bauer Media Outdoor Nederland
Marije Plaum, Hoofd Partnerships Rijksmuseum
Daan Ruitenbeek, Manager New Business Mojo
Michael Petit, Consultant Sport Markteffect
Guido Klomp, Director Golazo Brands
Rein van den Berg-Keijzers, Senior Media Partnership Consultant Golazo Brands
Matthijs Vink, Founder H20 Esports & GO!Gaming
Opinies
Naam en rugnummer graag, door Anna Kesler, 17 juni 2019
Anders leren kijken, door Gerard Jongerius, 1 november 2018
Een beetje meer vertrouwen, door Anna Kesler, 17 oktober 2018
Nieuwigheden, door Eva Gerritse, 15 juni 2018
"Als je geen lef toont, ga je nooit winnen", door Gert-Jan Poortman, 11 juni 2018
Drie lessen uit het AkzoNobel-debacle, door Marcel Beerthuizen, 9 november 2017