50+ Mobiel tot medio 2025 partner en rugsponsor van Vitesse

50+ Mobiel heeft een tweejarige overeenkomst (tot medio 2025) als partner en rugsponsor getekend van Vitesse. De samenwerking met de Nederlandse Sim Only-aanbieder volgt op de recente bekendmakingen over Robey Sportswear, BetCity en Clean Mat Trucks.

Peter Rovers, algemeen directeur ad interim van Vitesse, heet 50+ Mobiel van harte welkom als nieuwe partner. “Deze samenwerking is voortgevloeid uit een aantal zeer prettige en energieke gesprekken met 50+ Mobiel. Het is een jonge, dynamische en ondernemende club, die flink aan de weg aan het timmeren is in de telecommarkt”, aldus Rovers. “Een van de voordelen van dit partnership is dat we samen met 50+ Mobiel toegevoegde waarde zullen bieden aan de Vitesse-supporters, middels aantrekkelijke aanbiedingen, ludieke content en diverse acties.”

Edgar de Beule, oprichter en CEO van 50+ Mobiel, kijkt eveneens uit naar de samenwerking. “Dit is een mooie nieuwe stap voor ons. In twee jaar tijd zijn we met 50+ Mobiel uitgegroeid tot een gerespecteerde Sim Only-provider met een uitstekende klantbeoordeling. De consument roemt ons vanwege onze uitstekende klantenservice, ons uitgebreide voordeelplatform en uiteraard ook onze ontzettend scherpe prijzen. Bij ons is iedere Nederlander welkom; we ontvangen iedereen met een uitstekend aanbod en een brede glimlach.”

Bij Vitesse neemt de nieuwe partner de positie op de rug van het wedstrijdshirt over van BetCity, de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. Het partnership tussen Vitesse en 50+ Mobiel werd vrijdag gelanceerd met een video waarin clubicoon Edward Sturing en Harry Piekema (‘Handige Harry’) de hoofdrol spelen. Dit illustere duo gaat in de komende tijd op ludieke wijze onderzoeken of Harry een fit is voor Vitesse.