Action verbindt zich als co-sponsor aan de TCS Amsterdam Marathon voor de komende drie jaar: van 2025 t/m 2027. De internationale non-food discounter draagt het evenement al jaren een warm hart toe. Jaarlijks doet een enthousiast team van Action-medewerkers mee aan de hele en halve marathon waarmee zij geld inzamelen voor het Cancer Center Amsterdam. Bij de komende editie, op zondag 19 oktober, doen zo’n 1.000 medewerkers van Action mee aan het evenement.
Het sponsoren van de TCS Amsterdam Marathon is onderdeel van het Action Sustainability Programme (ASP). Met de partnerships binnen dit programma richt Action zich op het ondersteunen van kwetsbare groepen in de samenleving met als focus kinderen. Met hun jaarlijkse deelname aan de TCS Amsterdam Marathon weet het bedrijf hoe sport verbindt en mensen samenbrengt. Die positieve energie wil Action nu ook als co-sponsor verder uitdragen.
Hajir Hajji, CEO Action: “Bij Action geloven we dat we door samen te werken veel kunnen bereiken, voor onze klanten en waar mogelijk ook voor mensen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Daarom hebben we al een aantal jaar internationale partnerships gericht op kinderen om hen te ondersteunen. Ik ben er trots op dat we nu ook co-sponsor worden van de TCS Amsterdam Marathon om bij te dragen aan een prachtig sportevenement. Onze collega’s en leveranciers lopen met plezier en inzet om geld te doneren aan het Cancer Center Amsterdam voor noodzakelijk kankeronderzoek. Zo willen we ook op dit vlak een bijdrage leveren.”
Bij Action geloven we dat we door samen te werken veel kunnen bereiken
“De energie en betrokkenheid van Action zijn al jaren zichtbaar tijdens ons evenement,” zegt René Wit, Race Director van de TCS Amsterdam Marathon. “Het is bijzonder waardevol om een partner te verwelkomen die sport en maatschappelijke betrokkenheid zo mooi weet te verbinden.”
Action, de non-food discounter, verwelkomt elke week miljoenen klanten in meer dan 3.000 winkels in 13 Europese landen. Klanten houden van Action vanwege het verrassende assortiment van 6.000 producten in 14 categorieën, Action biedt alledaagse benodigdheden en producten die het dagelijks leven gemakkelijker of een beetje leuker maken – altijd tegen de laagste prijs. Elke week introduceert Action 150 nieuwe producten om het assortiment relevant te houden. Via het Action Sustainability Programme (ASP) investeert het bedrijf voortdurend in het verder verbeteren van onze kwaliteit en duurzaamheid binnen deze 4 gebieden: People, Product, Planet en Partnership. De Action belofte: kleine prijzen, grote glimlach.