ADO Den Haag en DHL bundelen krachten

ADO Den Haag en DHL gaan een langdurig partnerschap met elkaar aan. Beide partijen hebben een contract getekend dat tot medio 2027 zal gelden.

Om deze nieuwe samenwerking gelijk kracht bij te zetten is er een hypermoderne DHL pakketautomaat bij het stadion van ADO Den Haag geïnstalleerd. Deze automaat stelt supporters en buurtbewoners in staat om op elk gewenst moment pakketjes te versturen en op te halen. Het benadrukt de visie van DHL om gemak te bieden aan zijn klanten en ADO Den Haag's streven naar een betrokken en servicegerichte ervaring.

Michel Clausing, Chief Commercial Officer bij DHL eCommerce Benelux, deelt zijn enthousiasme over de samenwerking: "We zijn trots op ons partnerschap met ADO Den Haag. Steeds meer mensen kiezen voor aflevering op een servicepunt om zo zelf het moment van ophalen te bepalen. Pakketautomaten zijn de ultieme variant, want ze zijn 24/7 toegankelijk. Dit punt bij het stadion van ADO Den Haag zien we als een mooie toevoeging aan ons netwerk dat flink groeit en ruim 4.200 punten telt. Voor ieder pakje in deze automaat bij het stadion, ontvangt ADO Den Haag een bijdrage. Een win-win voor ADO Den Haag, DHL, supporters en voor inwoners van Leidschenveen en Den Haag Ypenburg."

Naast de praktische voordelen die dit oplevert, versterkt deze samenwerking de maatschappelijke betrokkenheid van beide partijen, laat ADO Den Haag weten. "Het partnership gaat verder dan alleen een zakelijke overeenkomst en belooft een positieve impact te hebben op zowel de club als de stad Den Haag."