ADO Den Haag en Heineken versterken samenwerking

Bierbrouwer Heineken en ADO Den Haag hebben hun samenwerking verlengd tot medio 2026. Beide directies hebben daartoe deze week een nieuw contract ondertekend. De huidige overeenkomst liep tot medio 2022. Heineken is al sinds jaar en dag sponsor van ADO Den Haag, deze samenwerking wordt nu kracht bijgezet middels een nieuw vijfjarig partnership.

Jesper van den Bosch, Commercieel Manager bij ADO Den Haag is verheugd met de verstevigde samenwerking en de meerjarige verlenging hiervan. ‘Heineken heeft zich ook in deze moeilijke periode voor de club een enorm betrokken en betrouwbare partij getoond. Dit wordt middels de upgrade richting Strategisch Partner van ADO Den Haag stevig onderstreept. Wij zijn Heineken dankbaar voor het vertrouwen van nu en de toekomst."

Rob Poortier, National Accountmanager bij Heineken. ‘Wij zijn ontzettend trots dat we de jarenlange samenwerking tussen ADO Den Haag en Heineken hebben weten te verlengen en uit te breiden. Dit mogen we met recht een samenwerking met een écht ‘Geel-Groen’ randje noemen. Het samenbrengen van mensen en het beleven van unieke momenten is iets wat beide partijen verbindt en nastreven. We kijken er dan ook naar uit om samen weer unieke momenten te beleven in het Cars Jeans Stadion met een glas Heineken in de hand,"

Op de foto: Nick Driessen (Heineken), Rob Poortier (Heineken), Jesper van den Bosch (ADO Den Haag), Adriaan Vogelaar (Heineken) (Foto: ADO Den Haag)