ADO Den Haag verlengt met rugsponsor Venéco

Venéco blijft ook de komende jaren verbonden aan ADO Den Haag als rugsponsor en ICT-partner. Het ICT-bedrijf is sinds 1998 sponsor van de Haagse club en blijft dat tot in ieder geval medio 2026.

Het Westlandse bedrijf ondersteunt ADO Den Haag al jarenlang op het gebied van ICT. Dankzij Venéco zijn de ICT-processen bij de club geprofessionaliseerd, heeft het bedrijf de volledige camerabewaking rond het Bingoal Stadion gerealiseerd en heeft ADO Den Haag begeleiding gekregen van de Westlandse organisatie in de overgang naar een volledige online werkomgeving.

“Venéco is een ontzettend belangrijke schakel geweest in de stappen die wij op ICT-gebied hebben gezet afgelopen jaren”, zegt Jesper van den Bosch, Commercieel Manager bij ADO Den Haag. “We hadden dit nooit zonder Venéco kunnen realiseren. Daarnaast is het bedrijf zeer trouw aan de club en hebben we in goede en slechte tijden op Venéco kunnen rekenen. De komende jaren willen we verder bouwen aan dit partnership en ik weet zeker dat dit met elkaar gaat lukken.”

Wilbert Nederpelt, Algemeen Directeur van Venéco, is groot voetballiefhebber en vertelt met plezier over de band tussen zijn bedrijf en ADO Den Haag. “De klik tussen ADO Den Haag en Venéco is er vanaf dag één. Sinds de start van de samenwerking hebben we meerdere hele mooie stappen kunnen zetten en is de wisselwerking tussen beide partijen uitstekend.” Een paar jaar geleden heeft Nederpelt met zijn bedrijf zijn intrek genomen in Skylounge 3.10 waardoor het partnership verder werd uitgebreid. “Daar zijn we nog steeds heel blij mee. Het is een feest om klanten, relaties en andere sponsoren te ontmoeten en tijdens wedstrijden van ADO Den Haag voel je de band nog een stukje meer. Verder denk ik dat ADO Den Haag een hele mooie uitstraling heeft en dat sponsoren hier graag komen. Wij bij Venéco zijn zeer tevreden in ieder geval!”