AkzoNobel wordt de komende drie jaar Official Supplier van de Tour de France. De bijdrage van AkzoNobel bestaat uit een uitgebreid portfolio van toonaangevende merken en het creëren van mogelijkheden voor projecten voor lokale gemeenschappen.
Thierry Vanlancker, AkzoNobels CEO: "AkzoNobel en de Tour de France vormen een geweldige combinatie. Beide organisaties kunnen bogen op een veelbewogen en interessante geschiedenis, waarin passie en duurzame prestaties, innovatie en traditie samenkomen. De Tour draait om teamwork, expertise en menselijke inspanning; eigenschappen die we terugzien in AkzoNobel, in onze pioniersgeest en in onze ambitie om een koploper te zijn."
Hij voegt eraan toe dat het partnerschap AkzoNobel niet alleen helpt om zowel nieuwe als bestaande doelgroepen en klanten te bereiken, maar ook mogelijkheden biedt om een verschil te maken voor gemeenschappen in heel Frankrijk.
"We zijn altijd op zoek naar manieren om een positieve sociale impact te hebben door middel van de transformerende kracht van verf en dit partnerschap biedt een aantal prachtige mogelijkheden," vervolgt Vanlancker. "We kijken ernaar uit om van start te gaan en zijn enthousiast om deel uit te maken van zo'n prestigieus evenement dat over de hele wereld enorm geliefd is."
Foto: Alex Broadway