BetCity nieuwe rugsponsor van Vitesse

Vitesse krijgt komend seizoen BetCity als rugsponsor. De Nederlandse aanbieder van sportweddenschappen is sinds januari al partner van Vitesse, maar gaat het partnership nu al uitbreiden met een prominente positie op het wedstrijdshirt. Het logo van BetCity zal gaan prijken op de achterzijde, als vervanger van Prins Petfoods.

De resterende duels in het huidige seizoen, waaronder de play-offs om Europees voetbal, zullen nog gespeeld worden met het logo van Prins Petfoods op de achterzijde van het shirt. De wedstrijdkleding voor het nieuwe seizoen is uiteraard voorzien van de nieuwe BetCity-bedrukking, met uitzondering van de kindermaten voor de verkoop. BetCity kiest ervoor om met haar uiting niet zichtbaar te zijn op jeugdshirts van Vitesse en deze positie beschikbaar te stellen voor een maatschappelijk doel. Vitesse Betrokken heeft daarop Support Casper naar voren geschoven.

Prins Petfoods doet weliswaar een stapje terug, maar blijft wel behouden voor de club. “We danken Prins Petfoods voor hun jarenlange betrokkenheid als partner op het Vitesse-shirt en zijn verheugd dat we de samenwerking met dit prachtige bedrijf uit onze regio kunnen voortzetten”, aldus commercieel directeur Peter Rovers. “Een vergelijkbare verbondenheid voelen we na vijf maanden ook al met BetCity. De uitbreiding van het partnership met BetCity en de verlenging van de samenwerking met Prins Petfoods vormen opnieuw een mooi voorbeeld van de door ons gewenste verhouding tussen nieuwe, (inter)nationale merken en betrokken partners uit de regio bij Vitesse.”

Melvin Bostelaar, CEO van BetCity: “We hebben veel positieve reacties gekregen op onze zichtbaarheid bij Vitesse in de afgelopen maanden en zijn trots om ons pakket richting komend seizoen uit te breiden met een shirtpositie bij de club”, aldus Bostelaar. Het partnership tussen Vitesse en BetCity loopt tot medio 2024, met een optie om de samenwerking met nog een seizoen uit te breiden.

Foto: Vitesse Media