BouwGarant verlengt maatschappelijke sponsoring met Judo Bond Nederland

BouwGarant gaat zijn samenwerking met Judo Bond Nederland voortzetten. De vernieuwde samenwerking is gebaseerd op een gezamenlijke inzet voor het maatschappelijke project 'Gun je kind judo', waarmee beide organisaties zich sterk maken om zoveel mogelijk kinderen in contact te brengen met judo.

BouwGarant erkent het belang van maatschappelijk verantwoord ondernemen en zet zich actief in voor initiatieven die de samenleving positief beïnvloeden. Het 'Gun je kind judo'-project heeft als doel om kinderen op een speelse en toegankelijke manier kennis te laten maken met judo. Dit kan door gratis proeflessen te volgen bij clubs in hun eigen buurt. Door middel van judo worden niet alleen sportieve vaardigheden ontwikkeld, maar ook normen en waarden zoals respect, discipline en samenwerking.

De verlenging van het sponsorpartnership tussen BouwGarant en Judo Bond Nederland is niet alleen gebaseerd op financiële steun, maar ook op actieve betrokkenheid. Beide partijen streven ernaar om de zichtbaarheid van dit bijzondere partnership te vergroten, niet alleen binnen de sportwereld, maar ook in de brede maatschappij.

Rob de Groot, algemeen directeur BouwGarant: "Wij zijn verheugd om onze samenwerking met de Judo Bond Nederland voort te zetten en ons gezamenlijk in te blijven zetten voor het 'Gun je kind judo'-project. Als bedrijf dat waarde hecht aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, geloven we sterk in de positieve impact van sport op de ontwikkeling van kinderen."

Rob Geleijnse, algemeen directeur JBN: "De steun van BouwGarant stelt ons in staat om het 'Gun je kind judo'-project verder uit te breiden en meer kinderen de kans te geven om judo te ontdekken. We kijken uit naar een succesvolle voortzetting van onze samenwerking en de gezamenlijke inzet voor de maatschappij."

De vernieuwde samenwerking tussen BouwGarant en de Judo Bond Nederland belooft een vruchtbare alliantie te zijn, waarin sport, maatschappelijke betrokkenheid en zichtbaarheid hand in hand gaan. Beide partijen kijken uit naar de impact die ze samen kunnen maken in het leven van kinderen door middel van de 'Gun je kind judo’ campagne.

Op de foto: (V.l.n.r.) Rob de Groot, algemeen directeur, BouwGarant en Rob Geleijnse, algemeen directeur, JBN.