BrandLoyalty langer sponsor LottoNL-Jumbo

BrandLoyalty heeft besloten om de gecombineerde schaats- en wielerploeg Team LottoNL-Jumbo langer te ondersteunen. Ook Jumbo gaat langer door. Lotto moet nog een beslissing nemen. De contracten van BrandLoyalty en Jumbo lopen nu tot en met 2018.

Volgens de Telegraaf is het huidige budget van ruim tien miljoen euro per jaar door Robert van der Wallen, de oprichter en directeur van BrandLoyalty, gegarandeerd. Sven Kramer heeft het contract met de ploeg inmiddels verlengd tot en met 2018.
Volgende week vrijdag vindt in het hoofdkantoor van BrandLoyalty in Den Bosch een persconferentie plaats waar een en ander officieel moet worden bekendgemaakt.

De wielrenners en staf van Team LottoNL-Jumbo dragen vanaf dit jaar New Balance sportschoenen rondom de wedstrijden. Het multi-sports merk is al sinds de jaren zeventig één van de meest gerespecteerde en populaire runningmerken. Vanaf het millennium heeft New Balance zich verder ontwikkeld in de wandelsport, tennis, golf, baseball, lacrosse, cricket en voetbal. New Balance is sponsor van de marathons van Rotterdam, Brussel, Rome, Sevilla en vanaf 2017 van de grootste marathon van allemaal, die van New York City.