Brussels Airport shirtsponsor Willem II

Brussels Airport, dat gisteren haar 60ste verjaardag vierde, is met directe ingang een nieuwe shirtsponsor van Willem II. Dit seizoen zal het logo van de Belgische luchthaven op de rug van het thuisshirt prijken.

Brussels Airport was de afgelopen drie seizoenen al als sponsor aan de club verbonden. In die periode hebben Willem II en de luchthaven een goede band met elkaar opgebouwd. Een band die door het upgraden van het sponsorschap naar het shirtsponsorschap alleen maar steviger wordt. Dit seizoen zal er nog intensiever met elkaar worden samengewerkt om tot mooie resultaten te komen.

Léon Verhallen, manager Brussels Airport: "De luchthaven is op vele fronten actief in de zuidelijke provincies om reizigers te overtuigen van de voordelen van het vliegen van de tweede grootste luchthaven van de Benelux. Meer dan 210 passagiersbestemmingen, 70 luchtvaartmaatschappijen, lage tarieven en een aantrekkelijke en compacte luchthaven trekken jaarlijks al meer dan 600.000 reizigers uit Nederland. De sfeer die we elke keer weer tegenkomen bij Willem II is een uitstekend voorbeeld van de Belgische gastvrijheid die de luchthaven dagelijks aanbiedt aan haar reizigers."

Internationaal

"We zijn verheugd dat Brussels Airport, uitgerekend op het feestelijke moment dat zij hun 60-jarig bestaan vieren, het sponsorschap verruimt om zo meer uit onze samenwerking te halen", vertelt Berry van Gool, algemeen directeur van Willem II. "Natuurlijk zijn we ontzettend trots dat een internationaal bedrijf als Brussels Airport ervoor kiest om bij ons op het shirt te gaan om zich zo meer te profileren op de Nederlandse markt. We gaan er met elkaar een succesvol jaar van maken."

Op de foto: V.l.n.r.: Betty van de Nobelen (Passenger Marketing Manager Brussels Airport), Berry van Gool (algemeen directeur Willem II) en Léon Verhallen (manager Brussels Airport). Fotografie: Toin Damen