Brussels Airport verlengt shirtsponsoring Willem II

Willem II speelt ook in het seizoen 2020 – 2021 met Brussels Airport op de achterkant van het thuisshirt. Dat werd dinsdagavond tijdens de Technische Avond voor sponsoren bekendgemaakt.

Het afgelopen jaar heeft Brussels Airport een sterke groei gezien van het aantal klanten uit Nederland, wat een belangrijke doelstelling is voor de luchthaven. Léon Verhallen (Director Aviation Development): ‘Met ons partnership met Willem II hebben we de afgelopen jaren ingezet om Brussels Airport verder te promoten op de Nederlandse markt. We zien dat steeds meer reizigers uit Nederland Brussels Airport gaan gebruiken voor hun zakelijke en privévluchten.’

Verhallen is naast de groei van reizigers uit Nederland ook spreken over de zichtbaarheid van Brussels Airport bij Willem II. ‘De exposurewaarde van het shirt heeft daar een duidelijke bijdrage aan geleverd en ook de ambiance en de grootte van de business club van Willem II is een uitstekend platform gebleken voor onze zakelijke relaties in Nederland om deze groei te verwezenlijken. We zijn bijzonder content met de samenwerking die we daarom graag verlengen.’

Ook Jos de Kruif, manager commerciële zaken bij Willem II, is zeer te spreken over de continuering. ‘We zijn bijzonder verheugd dat Brussels Airport ook volgend seizoen weer de achterzijde van ons mooie shirt siert. Ze geven daarmee een duidelijk signaal af dat Willem II een belangrijke rol heeft gespeeld in de groei van hun business in Zuid- Nederland, een belangrijke doelstelling voor Brussels Airport. Dat ze zich nu reeds hebben gecommitteerd voor nog een seizoen is erg mooi en daaruit spreekt veel vertrouwen om met elkaar verder te groeien. Daarvoor – en voor de zeer prettige samenwerking - zijn we hen zeer dankbaar.’