© Chris Schotanus

CM.com en Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix bouwen samen door tot laatste race in 2026

De samenwerking tussen CM.com en de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is verlengd tot en met 2026. Daarmee blijft CM.com als Event Partner een belangrijke rol spelen bij de digitale fanexperience van het grootste sportevenement van Nederland.

Sinds de terugkeer van de Dutch Grand Prix op Circuit Zandvoort is CM.com nauw betrokken bij het ontwikkelen en leveren van het digitale platform dat de bezoekersbeleving naar een hoger niveau tilt. Van ticketing en cashless betalingen tot gepersonaliseerde communicatie voorafgaand aan en tijdens het raceweekend: CM.com biedt een naadloze en slimme fanreis, die volledig aansluit bij de hoge kwaliteitsstandaarden van het evenement.

Kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: “Wat begon als een samenwerking is uitgegroeid tot een hecht partnerschap, gebaseerd op gedeelde waarden als kwaliteit, betrouwbaarheid en professionaliteit. De Dutch Grand Prix is een evenement met internationale allure, een indrukwekkende organisatie waar we onze technologie inzetten om de fanbeleving te versterken. Het is bijzonder dat we dit gezamenlijk vanaf de basis hebben opgebouwd. De nauwe samenwerking en maandenlange voorbereiding zorgen ervoor dat we de beleving van de honderdduizenden Formule 1-fans elk jaar naar een nóg hoger niveau kunnen tillen. Ook dit jaar introduceren we verrassende innovaties die de fanreis verder verrijken.”

Een partner die het verschil maakt

Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix: “CM.com is een partner die onze ambities begrijpt en op alle fronten bijdraagt aan ons succes. De tevredenheid van onze bezoekers en fans is essentieel voor de kwaliteit van het evenement. CM.com heeft keer op keer bewezen de volledige fanreis – van het kopen van een ticket, het ontvangen van actuele informatie, het betalen van een drankje tot het verlaten van het circuit – soepel en plezierig te maken. We kunnen in 2026 opnieuw vertrouwen op hun team en digitale infrastructuur om zowel bezoekers op het circuit als fans thuis een unieke ervaring te bieden.”

Aftellen naar de laatste editie

De Dutch Grand Prix heeft zich de afgelopen vier jaar bewezen als een spektakel ‘Like no Other’, met ruim 1,1 miljoen fans sinds 2021 op het iconische Circuit Zandvoort. In 2026 keert de koningsklasse van de autosport nog één keer terug voor een finale vol emotie, spektakel en mooie herinneringen — inclusief een officiële F1 Sprint. Een afscheid in stijl, waarin de organisatie en CM.com alles op alles zetten om de fanbeleving naar een ongekend niveau te tillen.

Over CM.com

CM.com biedt wereldwijd communicatie- en betaaloplossingen die bedrijven helpen hun klantrelatie te verbeteren.