Dassy verlengt contract met FC Utrecht

Het aflopende contract van DASSY professional workwear met FC Utrecht is met twee jaar verlengd. Het logo van het Europese merk van professionele werkkleding, waarvan het hoofdkantoor in het Belgische Brugge is gevestigd, blijft ook komend seizoen te zien op de tenues van de Domstedelingen.

Waar het logo van DASSY professional workwear de voorbije jaargangen op de mouw van het shirt van de FCU-spelers uit de Domstad prijkte, is het DASSY-logo vanaf jubileumseizoen 2020/2021 te zien op de broek bij de wedstrijden van het eerste elftal, de beloftenploeg en de jeugdteams van FC Utrecht. Bovendien is het logo van DASSY professional workwear zichtbaar op de warming-upkleding van de Utrechtse voetballers.

Het exposurepakket van het merk van professionele werkkleding is daarnaast uitgebreid, waardoor het logo van de Official Partner van FC Utrecht meer zichtbaar zal zijn in Stadion Galgenwaard en op tv. Stewards en andere operationele medewerkers van FC Utrecht blijven, als onderdeel van het partnership, ook de werkkleding van DASSY professional workwear dragen.

“De doelstellingen die DASSY professional workwear op het gebied van hospitality en exposure twee seizoenen geleden verbond aan het partnership met FC Utrecht, zijn gehaald. Nu kijken we ernaar uit om deze doelen samen uit te bouwen”, aldus Directeur Commercie Joost Broerse van FC Utrecht. “We zijn er heel blij mee dat we de samenwerking met DASSY professional workwear hebben verlengd. DASSY professional workwear staat voor professionaliteit en kwaliteit, en voor altijd beter worden. Dat past perfect bij onze mentaliteit. Dat DASSY professional workwear juist in deze tijd als Official Partner achter FC Utrecht blijft staan en gelooft in ons partnership, doet ons extra goed.”

Stefan Van Ende, Managing Director bij DASSY professional workwear: “We zijn er trots op dat we FC Utrecht, een club met veel ambitie op zowel het zakelijke als sportieve vlak, kunnen blijven steunen zodat ze hun positie kunnen versterken. Als bedrijf delen we dezelfde ambities en willen we de behaalde doelstellingen verder uitbouwen. Voor ons is het daarom een logische stap om dit sterke partnership te verlengen.”