Deloitte wordt titelsponsor Ladies Open

Deloitte neemt de plaats in van ABN AMRO als titelsponsor van het Ladies Open golftoernooi. Deloitte is de komende twee jaar de naamgevend sponsor van het toernooi.

Deloitte stapte vorig jaar groot in golf en is inmiddels partner bij het KLM Open, het Van Lanschot Senior Open, de Nederlandse Golfvereniging en Golf Team Holland.

Roger Dassen, Bestuursvoorzitter Deloitte: 'Vorig jaar zijn we enthousiast in de golfsponsoring gestapt als partner van de drie grootste internationale golftoernooien van Nederland. Na een succesvol eerste jaar zijn wij trots dat we ons vanaf vandaag titelsponsor mogen noemen van het Ladies Open. Hiermee bevestigen wij nogmaals dat wij onze commitment aan golf serieus nemen en ons in de volle breedte willen verbinden met de golfsport.'

Deloitte neemt het stokje over van voormalig titelsponsor ABN AMRO, dat als partner bij het toernooi betrokken blijft, evenals de andere partner, KLM. Toernooidirecteur Liz Weima is zeer enthousiast over de nieuwe titelsponsor Deloitte: 'Vorig jaar hebben we, mede dankzij hun partnerschap, het toernooi verder kunnen laten groeien. Dit commitment voor golf en voor het vrouwengolf in het bijzonder, zal een verdere positieve invloed hebben op het toernooi'.

De toernooiorganisatie heeft dit jaar als doel het aantal bezoekers van het Deloitte Ladies Open flink te laten toenemen. Vanaf april gaat dan ook een speciale kaartenactie van start, geïnitieerd door de NGF, Deloitte en de toernooiorganisatie TIG Sports, waarmee NGF-leden in aanmerking komen voor gratis toegangskaarten voor het Deloitte Ladies Open. Deelnemers aan de kaartenactie maken bovendien kans op een masterclass met Christel Boeljon, ambassadrice voor Deloitte en het Deloitte Ladies Open.