DPD ook komende jaren shirtsponsor Willem II

Zaterdagavond 18 april is in Tilburg het nieuwe sponsorcontract tussen DPD en voetbalclub Willem II ondertekend. De verlengde samenwerking tussen Willem II en de pakketvervoerder loopt voor een nieuwe periode van twee seizoenen met een optie tot verlenging van drie extra seizoenen. DPD is shirtsponsor van Willem II sinds 1 juli 2010. Ook Interpolis verlengde het contract met Willem II.

"Door onze sponsoring merken we dat de naamsbekendheid van DPD de laatste jaren sterk is verbeterd. Bovendien hebben we ervaren dat onze klanten zich erg welkom voelen bij Willem II. Als DPD zijn we ervan overtuigd dat wederzijds vertrouwen de basis vormt van elke relatie.Ons streven is niet alleen om lange termijn relaties aan te gaan met onze klanten, maar ook met onze partners. Wij zijn van mening dat we elkaar moeten blijven steunen”, aldus Robert van Straaten, Director Marketing en Sales DPD.

Onlangs introduceerde DPD een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Die nieuwe look van DPD staat voor de sterke ontwikkeling, groei en integratie die het netwerk heeft doorgemaakt. Deze stap geeft de pakketvervoerder een nog betere nationale en internationale slagkracht zodat het in de snel groeiende markt van online retail voorop kan blijven lopen. Vanaf komend seizoen zal de nieuwe huisstijl ook doorgevoerd worden bij Willem II en onder andere op de achterkant van het shirt zichtbaar zijn.

Willem II is zeer verheugd met de verlenging van het contract door DPD. "We zijn ontzettend trots dat we DPD al vijf jaar onze shirtsponsor mogen noemen. DPD is een trouwe, stabiele partner en we hopen samen nog vele jaren hand in hand te gaan. Wij vinden het daarom fantastisch dat we onze jarenlange relatie vandaag kunnen bezegelen met een hernieuwd contract van twee jaar. We gaan er ook de komende twee jaar weer alles aan doen om dit partnerschap tot een succes te maken.” vertelt Berry van Gool, Algemeen Directeur Willem II.

Interpolis

De komende drie jaar kan Willem II ook rekenen op de steun van Interpolis. De verzekeraar blijft in ieder geval tot en met seizoen 2017-2018 aan de club verbonden. Jack Buckens, directievoorzitter Interpolis en Berry van Gool, algemeen directeur Willem II, ondertekenden zaterdagavond 18 april het sponsorcontract.

Directievoorzitter Interpolis Jack Buckens: "Veel Tilburgers zijn erg betrokken bij Willem II. Zo zetten spelers, staf, vrijwilligers en supporters zich met hart en ziel in voorde eredivisieclub. De club vervult een belangrijke maatschappelijke rol omdat het mensen verbindt. Als Tilburgs bedrijf draagt ook Interpolis de Tricolores een warm hart toe. Al sinds 1998 steunen wij Willem II en die verbintenis willen we graag ook in de toekomst voortzetten.”

Nogmaals Berry van Gool: "We zijn bijzonder trots dat Interpolis al vanaf 1998 niet van onze zijde wijkt en daar met een vernieuwde overeenkomst nu drie jaar aan toe voegt. We zijn blij met het vertrouwen van dit mooie Tilburgse bedrijf en hopen er in de toekomst nog vele jaren aan toe te voegen.”