DPD verlengt Willem II sponsoring

Gisteravond is in Tilburg het nieuwe sponsorcontract tussen DPD Pakketservice en voetbalclub Willem II ondertekend. De hernieuwde samenwerking tussen Willem II en de pakketvervoerder loopt voor een periode van twee jaar.

DPD is shirtsponsor van Willem II sinds 1 juli 2010, toen de club nog in de eredivisie actief was. De merknaam van DPD Pakketservice blijft op dezelfde plek van het shirt, namelijk aan de achterkant boven het rugnummer van de spelers.

"De afgelopen drie jaar heeft DPD Pakketservice een erg goede relatie opgebouwd met de club' laat DPD weten. 'Het hoofdkantoor van DPD is gevestigd in Brabant en als organisatie voelt DPD zich sterk verbonden met deze provincie. Voor DPD zijn lange termijn relaties van groot belang. Om die reden blijft de organisatie ook komend seizoen als twaalfde man achter Willem II staan."

"Door onze sponsoring is de naamsbekendheid van DPD de laatste jaren sterk verbeterd, bovendien hebben we ervaren dat onze klanten zich als gast erg welkom voelen bij Willem II. Als DPD zijn we ervan overtuigd dat wederzijds vertrouwen de basis vormt van elke relatie. Ons streven is niet alleen om lange termijn relaties aan te gaan met onze klanten, maar ook met onze partners. Daarom zijn wij van mening dat we elkaar moeten steunen, in goede en in mindere tijden. Hierbij hebben wij één doel voor ogen: het beste voor de Tricolores, nu en in de toekomst', aldus Robert van Straaten, Director Marketing & Sales DPD Pakketservice.

Willem II is zeer verheugd met de verlenging van het contract door DPD. 'Afgelopen seizoen was geen gemakkelijk jaar voor onze club. Het vertrouwen van de pakketservice in Willem II geeft ons een goed gevoel. Met positieve impulsen zoals de verlenging van het sponsorcontract met DPD groeit het vertrouwen dat we een mooi en goed seizoen tegemoet gaan', vertelt Marco Faber, Algemeen Directeur Willem II.