Energiedirect jaar langer rugsponsor PSV

Energiedirect.nl blijft langer aan PSV verbonden als rugsponsor.

Door deze verlenging behoudt het energiebedrijf tot en met seizoen 2021-2022 een zichtbare positie op het shirt en blijft het waardevolle acties voor fans organiseren. ‘Een bijzonder krachtig signaal in deze moeilijke periode’, geeft Commercieel Directeur Frans Janssen aan.

PSV en energiedirect.nl werken sinds 2016 intensief met elkaar samen. Het bedrijf werd destijds de eerste shirtsponsor na Philips en verbond in 2019 haar naam aan de rug van het PSV-shirt. Die constructie kende een looptijd tot de zomer van 2021 en wordt nu tussentijds verlengd. Ook blijft energiedirect.nl tot einde van deze periode partner van PSV Esports. De bijdrage van energiedirect.nl ligt rond de 1 miljoen euro per jaar.

De afgelopen jaren resulteerde de samenwerking met energiedirect.nl in diverse acties waarmee supporters door het aanspreken van het supportershart nog meer bij PSV betrokken raakten. Zo haalde energiedirect.nl clubheld Rómario terug naar Nederland tijdens carnaval en geeft het jaarlijks PSV-kersttruien weg aan PSV-fans.

Commercieel directeur Frans Janssen is dankbaar voor het vertrouwen van energiedirect.nl in PSV en roemt bovendien de timing van het bedrijf. “Energiedirect.nl bewijst opnieuw een zeer betrokken partner van PSV te zijn. Wij zijn er trots op dat energiedirect.nl juist nu in deze voor PSV lastige periode het vertrouwen in het partnership uitspreekt en dat bevestigt door nog een seizoen door te gaan op de achterzijde van ons mooie shirt. De samenwerking straalt in alles ‘Eendracht maakt macht’ uit.”

"De mentaliteit van PSV sluit naadloos aan bij de mentaliteit van energiedirect.nl", geeft Leonoor van den Bogaard, Marketing Directeur van energiedirect.nl aan “Het is een ondernemende en innovatieve club met de ambitie om te groeien op een slimme en effectieve manier, net als energiedirect.nl. We voelen ons verbonden met PSV, daarom willen we er zijn voor de club en haar supporters. Ook nu. Ons PSV-motto We’ve got your back is in dat opzicht actueler dan ooit”, aldus Van den Bogaard.