PLUS en de Eredivisie CV geven vandaag het startschot aan hun nieuwe samenwerking. Als official partner van de VriendenLoterij Eredivisie komt PLUS met een landelijke actie waarbij klanten kans maken op gratis kaartjes voor alle competitiewedstijden.
Klanten ontvangen bij iedere besteding van 25 euro een actiecode. Met deze code kunnen ze zich online inschrijven om kans te maken op twee kaarten voor een competitiewedstrijd naar keuze.
Bas Raemakers, commercieel directeur Eredivisie CV: “Het is heel mooi om te zien dat PLUS vanaf aankomend weekend prominent zichtbaar is bij alle wedstrijden in de VriendenLoterij Eredivisie, zowel in het stadion als op tv. Dat meteen een campagne start voor de klanten van alle PLUS supermarkten, laat zien met welke energie deze nieuwe samenwerking wordt aangevlogen.”
Henk van Harn, commercieel directeur PLUS: “Als voetbalfan wil je natuurlijk zo dicht mogelijk op de actie zitten. Wat is er mooier dan zo veel klanten de magie van het stadion mee te kunnen laten maken. En dit is nog maar de start van onze samenwerking. We hebben nog veel meer plannen om de verbindende kracht van voetbal naar onze winkels te brengen en te koppelen aan mooie campagnes.”
De actie markeert de eerste gezamenlijke campagne sinds de aankondiging van het vierjarige partnership tussen PLUS en de Eredivisie CV, dat ingaat vanaf dit seizoen. Voetbal is de grootste sport van Nederland en verbindt niet alleen op landelijk, maar ook op lokaal niveau. Dit past bij de PLUS supermarkten, die een sterke binding met hun eigen buurt hebben en vaak betrokken zijn bij een lokale voetbalvereniging. Door elkaar hierin te versterken is het de komende jaren mogelijk om gezamenlijk nog meer impact te maken.