Grolsch verlengt sponsorschap met De Graafschap

De Graafschap en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met twee jaar tot een nieuwe periode van zes jaar.

Afgelopen woensdag werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe samenwerkingsovereenkomst. Grolsch blijft daarmee tot medio 2025 als sponsor verbonden aan de club. De Graafschap en Grolsch blijven ook na reeds vele jaren sponsorschap hun krachten bundelen. Trots op de regio, de supporters, de club en het bier is wat de twee samenbrengt.

Hans Martijn Ostendorp, Algemeen Directeur De Graafschap: "Wij zijn verheugd dat onze langdurige relatie een vervolg gaat krijgen. Grolsch en De Graafschap zijn verbonden met de regio, twee stevige merken met een eigen karakter. Ook op sociaal maatschappelijk gebied draaien wij al geruime tijd een project met Grolsch, en geven wij mensen die het kunnen gebruiken een warm welkom tijdens een thuiswedstrijd."

Alex Evenhuis, senior Accountmanager On Trade bij Koninklijke Grolsch: "Als afronding op de solide basis die deze, van oorsprong Achterhoekse bedrijven, in de afgelopen jaren in de samenwerking hebben gelegd, is het goed om deze te verstevigen en weer uit te breiden naar een langdurige periode. Door deze samenwerking geven Grolsch en de Graafschap een stevig signaal af voor goed Naoberschap in de Achterhoek. Daarbij hebben we naast de aandacht voor het voetbal ook zeker oog voor de mensen en de mooie regio. Op vele mooie jaren samen, proost!"

Bij de ondertekening waren aanwezig vlnr: Remon Enting (Financieel Directeur De Graafschap) Alex Evenhuis (sr. Accountmanager Horeca Grolsch), Hans Martijn Ostendorp (Algemeen Directeur De Graafschap) en Erik Kottink (Sales Manager Horeca Grolsch)