Hertz nieuwe partner BEAT Cycling Club

Hertz Benelux verbindt zich voor de komende twee seizoenen aan BEAT Cycling Club. Het logo van het wereldwijd opererende autoverhuurbedrijf zal vanaf volgend seizoen worden toegevoegd op de kleding van zowel de BEAT weg- als baanploeg. Daarnaast zal Hertz de club het komende seizoen uitrusten met een uitgebreid wagenpark.

Christiaan Moerman, Marketing Manager Benelux, zegt over de samenwerking: “Vanaf de eerste ontmoeting was ik overtuigd van de professionaliteit van BEAT. De durf om geheel vernieuwend te zijn binnen de wielrennerij en daarmee te gaan voor het maximaal haalbare is iets waar Hertz zich in herkent en waar we graag in willen investeren. We kijken er naar uit om de komende twee jaar samen op te trekken richting de volgende doelen van de club, waaronder deelname van de BEAT baanrenners aan de Olympische spelen in Tokio.”

Geert Broekhuizen, medeoprichter BEAT: “Wij zijn enorm trots om een grote partij als Hertz toe te voegen aan onze Partner Club. De renners van onze baan- en wegploeg zijn voortdurend onderweg naar wedstrijden en trainingskampen over de hele wereld. Met de support van Hertz worden we niet alleen op de weg voorzien van een wagenpark, maar ook onze baanrenners kunnen op de support van Hertz rekenen onderweg naar wereldbekers en kampioenschappen. Daarnaast gaan we gezamenlijk een aanbod ontwikkelen om creatieve oplossingen te bieden aan iedere wielerliefhebber die de auto meeneemt voor een dag of week fietsplezier.”