Hillenaar Outdoor wordt 1% FairShare® partner van Fonds Gehandicaptensport

Hillenaar Outdoor wordt 1% FairShare® partner van Fonds Gehandicaptensport. Met de nieuwe samenwerking wil Hillenaar Outdoor de toewijding benadrukken om bij te dragen aan maatschappelijke doeleinden. Met als specifieke doel om de integratie van sporters met een beperking te bevorderen en het bewustzijn over inclusiviteit in de sportwereld te vergroten.

Peter Heemskerk – CEO van Hillenaar Outdoor – en Philip Meijer – Sales Director bij Hillenaar Outdoor en initiator van deze deal – zijn trots op de samenwerking. Heemskerk: "We zijn zeer verheugd om 1% FairShare® partner te worden van Fonds Gehandicaptensport. Bij Hillenaar Outdoor willen we actief bijdragen aan de maatschappij. Wij willen Fonds Gehandicaptensport helpen in hun doel om de toegankelijkheid en mogelijkheden in de gehandicaptensport vergroten, zodat iedereen kan genieten van de voordelen die sport biedt."

Nike Boor – directeur van Fonds Gehandicaptensport – is zeer blij met deze nieuwe 1% FairShare partner. “De sportparticipatie in Nederland van sporters met een beperking blijft nog ver achter. Door de samenwerking met Hillenaar Outdoor als 1% FairShare® partner maken we samen een vuist om hier verandering in aan te brengen. En daarmee sport voor mensen met een beperking vanzelfsprekend te maken in Nederland.”

Met een uitgebreid netwerk van reclamemasten door heel Nederland heeft Hillenaar Outdoor een unieke positie om bewustwording te creëren en het belang van gehandicaptensport te benadrukken. Door advertentieruimte beschikbaar te stellen, zal Hillenaar Outdoor Fonds Gehandicaptensport ondersteunen bij het vergroten van de zichtbaarheid en het bereik van de organisatie.

Hillenaar Outdoor ziet deze samenwerking als een waardevolle gelegenheid om een positieve impact te hebben op de gehandicaptensport en de bredere gemeenschap. “Daarnaast zijn wij er natuurlijk trots op deel uit te maken van een selectie van vooraanstaande A-merken, waaronder Sportlife, Allianz Direct, ABN AMRO en Coca-Cola, die de missie en waarden van Fonds Gehandicaptensport delen,” aldus Peter Heemskerk.