Hoofdsponsor De Graafschap verlengt met 10 jaar

Hoofdsponsor AgriBioSource committeert zich de komende 10 jaar aan De Graafschap. Daarbij zal het bedrijf in het seizoen 2021-2022 weer fungeren als hoofdsponsor, dit ongeacht de divisie waarin de club uitkomt.

AgriBioSource, dat gespecialiseerd is in de verwerking en het tot waarde brengen van organische rest- en afvalstoffen, is al vele jaren sponsor en siert sinds 2019 het shirt van De Graafschap.

"Dit is een unieke samenwerking. Een commitment waar wij stil van worden. De gesprekken met Sjoerd Hermsen gingen niet alleen over de onvoorwaardelijke steun aan een voetbalclub. Ook op maatschappelijk gebied gaan wij een mooie samenwerking aan. Zowel AgriBioSource als De Graafschap willen maatschappelijk verantwoord ondernemen en dragen hun steentje bij op diverse maatschappelijke thema's. Een samenwerking voor 10 jaar is in deze tijd ongehoord en getuigt van grote clubliefde", aldus algemeen directeur van De Graafschap Hans Martijn Ostendorp.

"Ik kom al vanaf mijn kinderjaren bij De Graafschap, de club zit in mijn hart en mag nooit verloren gaan voor deze regio. Naast het zakelijke aspect en het vergroten van onze naamsbekendheid is deze overeenkomst vooral maatschappelijk ingestoken. Samen met de stichting 'De Graafschap Verbindt' gaan wij voor een duurzame verankering van maatschappelijke projecten en activiteiten in de Achterhoek. Wij kijken uit naar deze langdurige samenwerking en kunnen niet wachten op een weer goed gevulde Vijverberg. Ik heb alle vertrouwen in een mooie toekomst voor De Graafschap", legt de directeur van AgriBioSource, Sjoerd Hermsen, uit.

Beeld: De Graafschap