KNLTB en INTERSPORT verlengen partnership

Tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam is het suppliership tussen INTERSPORT en de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) met twee jaar verlengd.

De samenwerking levert de KNLTB en zijn leden verschillende voordelen op. Zo ontvangen ruim 620.000 KNLTB-leden op vertoon van hun KNLTB-ledenpas 10% korting op de totale tenniscollectie van INTERSPORT. De KNLTB en INTERSPORT bundelen al jaren kennis en ervaringen om zo hun gezamenlijke doel te bereiken: zoveel mogelijk mensen enthousiast maken (en behouden) voor de tennissport. De tweejarige verlenging gaat in per 1 april 2014.

"We zijn erg blij met de samenwerking met INTERSPORT, een sportspeciaalzaak met jarenlange ervaring in de tennissport en met 80 winkels in Nederland een prima landelijke dekking. Daardoor zijn we ervan verzekerd dat INTERSPORT onze leden uitstekend kan bedienen", aldus Erik Poel, Algemeen Directeur van de KNLTB.

Ook Steve Evers, directeur Euretco Formules, is blij met de verlenging van het partnership: "Deze samenwerking biedt leuke voordelen voor KNLTB-leden. INTERSPORT is immers dé sportwinkel voor iedereen die graag veelplezier aan die sport beleeft en zich fit wil voelen. KNLTB-leden ontvangen niet alleen 10% korting op de gehele tenniscollectie, tennisliefhebbers kunnen altijd in onze winkels terecht voor een gratis deskundig advies over bijvoorbeeld de aanschaf van tennisschoenen, -kleding en -rackets. Wij zijn trots dat we onze passie voor tennis de komende twee jaar kunnen delen met deKNLTB en zijn leden."

INTERSPORT is sinds 1 april 2012 Quality Partner van de KNLTB. De KNLTB is de tweede sportbond van Nederland met 625.000 leden. KNLTB-leden krijgen 10% korting op de totale tenniscollectie van INTERSPORT. Tijdens het ABN AMRO WTT presenteerde de KNLTB ook haar toekomstplannen ‘Een nieuwe blik op tennis’.